Jak prezentuje się Metal Gear Solid 5 na PC? Nvidia zapewnia, że lepiej niż na PlayStation 4
Dwa rzuty ekranu, które mają przekonać Cię, że komputery osobiste to najlepsze miejsce dla przygód Snake'a.
Na oficjalnym blogu Nvidii, pojawiły się dwa rzuty ekranu z nadchodzącej wielkimi krokami PC-towej wersji Metal Gear Solid 5: Ground Zero. Lista głównych argumentów, które mają przemówić za wersją na komputery osobiste jest dość standardowa, a blaszaki jak zwykle będą mogły pochwalić się chociażby wyższą rozdzielczością i lepszym oświetleniem.
Pełna lista usprawnień prezentuje się następująco:
- 60 klatek na sekundę
- Dodatkowe oświetlenie sceny
- Większa ilość cieni w każdej scenie
- Wyższa rozdzielczość modeli
- Wyższa rozdzielczość cieni
- Większy zasięg rysowania
- Wsparcie dla technologii SLI
- Opcje pozwalające własnoręcznie dostosować jakość efektów, oświetlenia, filtrów obrazu, cieni, tekstur oraz ich filtrowania
- Wsparcie dla rozdzielczość 4K
- Odbicia na różnych powierzchniach
Konami
Czy są to zmiany, za które fani Metal Geara powinni zapłacić drugi raz? To pytanie z odpowiedzią tak samo subiektywną, jak to z cyklu, która platforma jest lepsza. Tym niemniej, każda dodatkowa funkcjonalność jest rzeczą dobrą i godną pochwały. Opublikowane przedwczoraj oficjalne wymagania sprzętowe Ground Zero pozwalają spokojnie patrzeć w przyszłość i założyć, że stabilność oraz optymalizacja zarówno prologu, jak i działającego na tej samej technologii, The Phantom Pain, nie powinna pozostawić niczego do życzenia. To świetna wiadomość, bo sława Snake'a sięga daleko poza granice królestwa PlayStation i z pewnością znajdzie wielu wielbicieli na najstarszej z istniejących platform.
Premiera Metal Gear Solid 5: Ground Zero już 18 grudnia.
[Źródło: GeForce blog]
Oskar Śniegowski