Jak prezentuje się Metal Gear Solid 5 na PC? Nvidia zapewnia, że lepiej niż na PlayStation 4

Dwa rzuty ekranu, które mają przekonać Cię, że komputery osobiste to najlepsze miejsce dla przygód Snake'a.

Jak prezentuje się Metal Gear Solid 5 na PC? Nvidia zapewnia, że lepiej niż na PlayStation 4
marcindmjqtx

Na oficjalnym blogu Nvidii, pojawiły się dwa rzuty ekranu z nadchodzącej wielkimi krokami PC-towej wersji Metal Gear Solid 5: Ground Zero. Lista głównych argumentów, które mają przemówić za wersją na komputery osobiste jest dość standardowa, a blaszaki jak zwykle będą mogły pochwalić się chociażby wyższą rozdzielczością i lepszym oświetleniem.

Pełna lista usprawnień prezentuje się następująco:

  • 60 klatek na sekundę
  • Dodatkowe oświetlenie sceny
  • Większa ilość cieni w każdej scenie
  • Wyższa rozdzielczość modeli
  • Wyższa rozdzielczość cieni
  • Większy zasięg rysowania
  • Wsparcie dla technologii SLI
  • Opcje pozwalające własnoręcznie dostosować jakość efektów, oświetlenia, filtrów obrazu, cieni, tekstur oraz ich filtrowania
  • Wsparcie dla rozdzielczość 4K
  • Odbicia na różnych powierzchniach

Konami

Czy są to zmiany, za które fani Metal Geara powinni zapłacić drugi raz? To pytanie z odpowiedzią tak samo subiektywną, jak to z cyklu, która platforma jest lepsza. Tym niemniej, każda dodatkowa funkcjonalność jest rzeczą dobrą i godną pochwały. Opublikowane przedwczoraj oficjalne wymagania sprzętowe Ground Zero pozwalają spokojnie patrzeć w przyszłość i założyć, że stabilność oraz optymalizacja zarówno prologu, jak i działającego na tej samej technologii, The Phantom Pain, nie powinna pozostawić niczego do życzenia. To świetna wiadomość, bo sława Snake'a sięga daleko poza granice królestwa PlayStation i z pewnością znajdzie wielu wielbicieli na najstarszej z istniejących platform.

Premiera Metal Gear Solid 5: Ground Zero już 18 grudnia.

[Źródło: GeForce blog]

Oskar Śniegowski

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.