Jak powstawały materiały promocyjne do House of The Dead: Overkill

Fluidesign to firma reklamowa, która zajmowała się promocją House of The Dead: Overkill. Wyniki sprzedaży nie świadczą może jakoś specjalnie na ich korzyść, ale to przecież nie ich wina. Oni wywiązali się z zadania znakomicie, o czym możecie przekonać się przeglądając naszą galerię oraz Flickera. Kilka wersji logo, okładek, koszulek, ulotek - to wszystko, czego gra potrzebuje. Zastanawiacie się czasami jak pierwotny zamysł jest daleki od ostatecznego efektu? Tu macie okazje się przekonać.

Jak powstawały materiały promocyjne do House of The Dead: Overkill
marcindmjqtx

[via GSW]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsegawii
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.