Jak powstawały lokacje w Doom Eternal? Twórcy opowiadają Polygamii

Fani "Doom Eternal" odliczają dni do premiery fabularnego dodatku "Ancient Gods. Part 1". Z myślą o nich Bethesda udostępniła nam (i tylko nam) furę grafik i komentarzy samych twórców. W zeszłym tygodniu mogliśmy obejrzeć giwery, dziś zaglądamy do lokacji.

Jak powstawały lokacje w Doom Eternal? Twórcy opowiadają Polygamii
SKOMENTUJ

Jeżeli zaglądacie na Polygamie regularnie, wiecie już jak powstały bronie w "Doom Eternal". Tym razem ekipa w składzie: Colin Geller, Alex Palma, Bryan Flynn, Ethan Evans oraz Jon Lane opowiadają o projektach lokacji w grze.

Hub

Obraz

Colin Geller: Podczas graficznego projektowania Fortecy Zagłady ten obraz zrealizował nasze założenia – miał przypominać nieco zamek księcia Drakuli. To był niezwykle ekscytujący pomysł, aby stworzyć dla Doom Slayera swego rodzaju zamek czy twierdzę. Ostateczna wersja w grze zachowała te motywy i wyszła naprawdę świetnie.

Piekło na ziemi

Obraz

Colin Geller : Celem było osiągnięcie wyglądu i atmosfery krajobrazów, które widzielibyśmy w supergnieździe juchy. Był to ciekawy proces, który pozwolił pokazać nieunikniony chaos piekła, atakujący i pochłaniający ludzkość.

Piekło na ziemi

Obraz

Alex Palma : Ogólnym kierunkiem dla tej grafiki była krew i flaki zmieszane ze zniszczonym miastem. Wyzwaniem było połączenie tych pomysłów i osiągnięcie heavymetalowego wyglądu!

UAC

Obraz

Bryan Flynn: To widok zewnętrznej struktury, która uzupełnia BFG10k. Wyższe obszary miały być bardziej przystosowane do poruszania się ludzi pieszo, a dolne obszary miały być plątaniną kabli i rur prowadzących do działka.

UAC

Obraz

Bryan Flynn: Stworzenie wnętrza BFG10k było jednym z moich ulubionych zleceń. Chciałem pokazać skalę tego działa, dodając malutkie rusztowania i przejścia, otoczone potężnymi strukturami koncentrującymi energię. Sylwetka działa była również specjalnie ukształtowana, aby zapewnić dobry widok dla nadchodzącego pokazu fajerwerków, wywołanego przez DOOM Slayera.

Ośrodek UAC

Obraz

Colin Geller: Podczas wczesnych faz produkcji kompleksu ARC uznaliśmy, że ten ośrodek będzie jednym z ostatnich bastionów ludzkości na Ziemi. Tutaj widać coś znacznie większego niż w ostatecznej wersji, ale dobrze widać kontrast pomiędzy murem zewnętrznym i wewnętrznym. Bardzo podobała mi się skala tej pracy.

Sentinel

Obraz

Alex Palma: To bardzo wczesna grafika koncepcyjna z Doom Eternal. Była bardziej pracą inspiracyjną. Widać tu przeszłość Doom Slayera i jeszcze dalsze rozszerzenie uniwersum świata gry.

Koloseum

Obraz

Alex Palma : Nad tą pracą też bardzo dobrze mi się pracowało. Koloseum dodaje więcej graficznej głębi i przedstawia lepiej świat gry. To świetne, że dodaliśmy tego typu elementy do naszej gry.

Pustkowia

Obraz

Ethan Evans: Podczas przemierzania pustkowi i dojścia do Nekravolu, Slayer obserwuje pozostałości mechów strażniczych po bitwie z demonicznymi tytanami. Ta scenka przedstawia jeden z wielu mechów, które zobaczymy w tym obszarze. Demona zaprojektował Jon Lane, a mecha Emerson Tung.

Dom Maykr

Obraz

Emerson Tung: To jeden z obrazów, dzięki któremu udało się określić wygląd i projekt Urdaku. Już na wczesnym etapie zdecydowaliśmy, że niebo w "Doom Eternal" powinno być nieco inne niż to przedstawiane w kulturze popularnej i obrazach religijnych. W ramach inspiracji skoncentrowałem się na biomechanicznej sztuce H.R. Gigera i surrealizmie Beksińskiego.

Piekło

Obraz

Jon Lane: Piekło w "Doom Eternal" jest głównie inspirowane grafikami z albumów heavymetalowych i elementami z poprzednich tytułów z serii Doom. W Eternal postanowiliśmy zaspokoić oczekiwania fanów poprzez dosłowną interpretację – ogień i siarkę, ikonografię religijną i przesadzone elementy graficzne. W Eternal poluzowaliśmy lejce i w pełni zanurzyliśmy się w okropieństwach i brutalności tego miejsca. Fani serii zobaczą w Nekravolu więcej niż kilka ukłonów dla klasyków.

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne