Jak nie zachęcać ludzi do korzystania gier z cyfrowej dystrybucji, na przykładzie Capcom i Resident Evil 6

Resident Evil 6. Miesiąc wcześniej w polskim sklepie. A w dniu premiery na PlayStation Network - z problemami.

Jak nie zachęcać ludzi do korzystania gier z cyfrowej dystrybucji, na przykładzie Capcom i Resident Evil 6
marcindmjqtx

03.10.2012 | aktual.: 05.01.2016 16:31

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Dla części osób, które skorzystały z możliwości wcześniejszego zapłacenia za Resident Evil 6 dostępnej w cyfrowej dystrybucji PlayStation Network, ta operacja zakończyła się niezbyt szczęśliwie. Wyobrażam sobie, że jeśli wcześniej płacisz za taką grę, w sieci, to dlatego, że chcesz w nią zagrać jak najprędzej. Wyobraźcie więc sobie, że w dniu premiery ściągacie ją na dysk, instalujecie obowiązkowy patch (wiadomo, w dniu premiery zawsze jakiś wychodzi!) i...

gra nie działa.

Po pierwszych doniesieniach Capcom w miarę szybko opublikował specjalne oświadczenie, w którym przyznał, że rzeczywiście, błąd istnieje i firma pracuje nad jego naprawieniem. Chwilowym rozwiązaniem jest reinstalacja gry, która po tej operacji ma nie domagać się już pobrania feralnej łatki. Ale oznacza to, że dysponujący cyfrową edycją gracze do momentu naprawienia patcha (zpatchowania łatki?) nie będą mogli grać po sieci ze swoimi znajomymi, którzy dysponują wersją pudełkową (która działa normalnie). Problem szczęście w nieszczęściu, ograniczał się wyłącznie do Europy - w Stanach na PSN-ie nie można było kupić gry w ten sposób.

To na pewno wzbudzi zaufanie klientów i wpłynie pozytywnie przy ich następnych decyzjach zakupowych.

Źródło: IGN

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360capcom
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.