Jak by tu ożenić Battlefielda i Battlefronta z trybem w rodzaju FIFA Ultimate Team...

Wiecie jak? To możecie śmiało aplikować o robotę w Electronic Arts. Im ta kwestia nie daje spokoju.

Jak by tu ożenić Battlefielda i Battlefronta z trybem w rodzaju FIFA Ultimate Team...
Maciej Kowalik

01.03.2017 14:37

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Bo oczywiście chyba o niczym nie marzą w EA bardziej, niż o udanym wszczepieniu kury znoszącej złote jaja w grach sportowych do innych gatunków. Ultimate Team obecne w grach EA Sports już niedługo będzie przynosić firmie ponad miliard dolarów rocznie.

Kto wie, może Blake Jorgensen ogłosi to już w przyszłym roku. Rok temu Ultimate Team przyniosło firmie 650 milionów dolarów przychodu, stanowiąc prawie połowę pieniędzy, jakie EA zarobiło na dodatkach do wszystkich swoich gier. Minęło 12 miesięcy, FIFA 17 pobiła rekord sprzedaży serii w premierowym tygodniu i... roczny przychód z trybów Ultimate Team wzrósł do 800 milionów. A pamiętajmy, że choć EA ma gry traktujące o piłce nożnej, hokeju i amerykańskim handeggu to nie wydała w 2016 ani nowego UFC, ani nowego NBA Live (wersji mobilnych nie liczę). UFC powróci, NBA ponoć też, choć pewnie wiecie już, że akurat w to nie bardzo wierzę. Za rok miliard zielonych zarobionych w Ultimate Team? Czemu nie.

Ale dla korporacji pieniędzy zawsze jest mało.

Te słowa i liczby, Jorgensen kierował do analityków firmy Morgan Stanley na jej konferencji. Warto je pamiętać, gdy na którymś EA Play ze sceny padną - już w stronę graczy - zapewnienia, że tryb Ultimate FireTeam (ładnie wymyśliłem?) w Battlefield Two pozwoli wzbogacić i urozmaicić rozgrywkę na sposoby, o których wcześniej nikomu się nie śniło. Do kart w Battlefroncie przyzwyczajają nas przecież od razu. Choć oczywiście nie tylko EA wciska karty gdzie popadnie. Że wspomnę tylko Halo 5 Guardians czy jeszcze świeże Halo Wars 2, w którym największą nowinką jest sieciowy tryb skonstruowany wokół tworzenia własnej armii-talii.

Halo Wars 2: Blitz Multiplayer Beta Trailer

Akcjonariuszy EA słowa Jorgensena pewnie cieszą, ale gracze powinni wiedzieć, że coraz większe zarobki Ultimate Team biorą się z ich kieszeni. Niby kupują gry tak samo jak kiedyś, ale wydają na nie potem więcej pieniędzy.

Napisałbym coś o świadomych graczach głosujących portfelami, bo sporo głośnych premier w zeszłym roku rozczarowywało wydawców premierową sprzedażą. Ale Śródziemie: Cień Wojny, z którego nikt nie widział jeszcze ani minuty rozgrywki jest w czubie bestsellerów na Steamie, więc sobie daruję. Dość już strzępiłem tu klawiatury.

Maciej Kowalik

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościelectronic artsultimate team
Komentarze (3)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.