iRecenzja - Dungeon Hunter 2 

Wszyscy kochamy klasyki. Dungeon Hunter 2 zaś to klasyczny hack'n'slash RPG, który nie odkrywa koła na nowo.

marcindmjqtx
SKOMENTUJ

Dungeon Hunter 2 to kontynuacja przeboju z 2009 roku. Akcja gry rozpoczyna się 25 lat po wydarzeniach z części pierwszej. Gracz wciela się w postać syna nieśmiertelnego króla, a jego głównym zadaniem jest uratować królestwo Gothicus, stawiając przy tym czoła niezliczonym hordom stworów ciemności. Całość rozgrywki sprowadza się (tak, jak w przypadku "jedynki") do masowej eksterminacji rzeszy przeciwników, zdobywania doświadczenia i zbierania coraz lepszego ekwipunku.

Co mi się podoba: Grafika - gra jest wykonana bardzo solidnie, jak na produkcje Gameloft przystało. Nie ma tu żadnych rażących niedoróbek i wszystko jest zachowane w stosownym klimacie fantasy. Animacja postaci jest bardzo płynna. Ogólnie całość jest miła dla oka i nie zmęczy po kilku godzinach grania.

System - jasny, łatwy i przejrzysty. Bez zbędnych komplikacji, do wyboru mamy trzy klasy postaci (wojownik, złodziej, mag), z których każda ma dwie specjalizacje. Rozwijamy cztery główne atrybuty (siła, zręczność, kondycja, energia) oraz zdolności specjalne bohatera. Każdy fan hack'n'slashy doceni prostotę takiego rozwiązania.

Walka - pomimo faktu, że chodzi tu o nic więcej, jak naprzemienne wciskanie kilku wirtualnych przycisków, to rozgrywka jest bardzo dynamiczna i potrafi wciągnąć na długie godziny. Animacje postaci, ataków specjalnych czy choćby wymachiwania dwoma broniami wyglądają rewelacyjnie i nadają wszystkim potyczkom niesamowitego klimatu. Do wyboru mamy dwa sposoby sterowania: klikanie palcem po ekranie, dzięki czemu można grać jedną ręką oraz wirtualny joystick. Mi osobiście znacznie wygodniej i sprawniej grało się na tym drugim. Całość sterowania jest bardzo intuicyjna i dosłownie po chwili grania można w pełni skupić się na efektywnym niszczeniu wszystkiego, co stanie na drodze.

Tryb wieloosobowy - nie ma to, jak wyżynać potwory wspólnie ze znajomymi.

Co mi się nie podoba: Brak balansu - im dłużej gramy, tym gra jest znacznie prostsza, a poziom "Heroic" jest spacerem po parku. Bezproblemowo można stworzyć postać, która jednym ciosem lub czarem kładzie kilku przeciwników i nie zajmie to wprawnym fanom RPG więcej niż 12 godzin grania.

Brak trybu PvP - przez całkowity brak balansuc twórcy chyba raczej nigdy nie wprowadzą pojedynków między graczami. Niestety, nie można mieć wszystkiego.

Dungeon Hunter 2 - iPhone/iPod touch - Trailer

Link do AppStore Adam Kupcewicz

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne