Inspirowane Road Rash, Road Redemption ufundowane. O mały włos, a nie byłoby wersji konsolowej
Kolejny kickstarterowy projekt zebrał wymagane fundusze. Bazowanie na tęsknocie graczy za walką na drogach w stylu Road Rash okazało się skuteczną strategią. Teraz trzeba zapowiedzi przekuć w grę.
14.05.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:14
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Grę, której budżet nie jest wielki. DarkSeas Games zebrało nieco ponad 180 tysięcy dolarów, czyli o 20 tysięcy więcej, niż potrzebowało. Pierwotnie wydawało się, że nie udało się przekroczyć progu 178 tysięcy, potrzebnego, by gra trafiła także do Xbox Live Arcade, ale po podliczeniu przekazów z PayPala, autorzy ogłosili, że jednak próg został pokonany.
Oznacza to, że Road Redemption trafi na PC, Maki, komputery z Linuksem, Wii U oraz Xboksa 360, gdzieś w sierpniu przyszłego roku. Do tego zobowiązali się autorzy. Nam pozostaje trzymać kciuki, bo faktycznie opieszałość EA do stworzenia sequela wyścigów połączonych z robieniem przeciwnikom brzydkich rzeczy, mogła denerwować fanów. Oby ci, którzy dorzucili się do Road Redemption nie byli rozczarowani.
źródło: Kickstarter
Maciej Kowalik