Inmost - gra litewskiego studia, przy której powstaniu pomaga Chucklefish

Bo pierwszy wpis po urlopie powinien dotyczyć gry niezależnej i pixel artu, inaczej to bym nie była ja.

Inmost - gra litewskiego studia, przy której powstaniu pomaga Chucklefish
Joanna Pamięta - Borkowska

20.08.2018 11:32

Za grę odpowiedzialne jest niewielkie niezależne studio Hidden Layer Games (składa się ono z dwóch osób: artysty Alekseja Tiestowa z Rosji oraz programisty Andrieja Winczkowskiego z Ukrainy). Obaj panowie pracowali zdalnie, ale z powodów politycznych postanowili w 2016 roku przenieść się do Litwy. Siedzą w branży gier od 8 lat, ale to Inmost jest ich pierwszym dużym projektem. W zeszłym roku, podczas konferencji DevGamm w Mińsku, przedstawili światu efekty trzymiesięcznej pracy nad tytułem. Gra zrobiła spore wrażenie i została uznana za najlepszą grę niezależną konferencji.

Obraz

W wydaniu gry pomoże Chucklefish, znane przede wszystkim za znakomitego Stardew Valley.

Niedawno pojawiło się nowe wideo z Inmost, na którym obejrzeć można fragmenty gameplaya: głównych bohaterów, zagadki oraz niezwykły klimat i piękny, żyjący świat.

Inmost - Announcement Trailer

Inmost będzie grą platformową ukazującą splecione ze sobą losy trzech postaci, które próbują opuścić nawiedzony zamek. Ma być mrocznie, strasznie i trudno, a wszystko utrzymane zostało w pełnej szczegółów pixel artowej grafice.

Premiera przewidziana jest na 2019 rok, ale nie wiadomo jeszcze, na jakie platformy się pojawi.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościzapowiedźindie
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (9)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.