Injustice opowie też historię. Z wieeeeloma bohaterami
Jeśli chodziłoby o każdą inną bijatykę, moglibyśmy przypuszczać, że fabularne wstawki będą elementem pomijalnym. Nie zapominajmy jednak, jakie studio stoi za Gods Among Us.
Przy okazji Mortal Kombat, studio NetherRealm pokazało, że tryb fabularny w bijatyce może nieco wykraczać poza tradycyjną drabinkę z bossem na szczycie. Przenikanie się rozgrywki i scenek przerywnikowych, dodatkowe wyzwania w trakcie walki... Świetnie się w to grało i świetnie się na to patrzyło. Po obejrzeniu nowego zwiastuna Injustice nie mam wątpliwości, że tu będzie podobnie.
I w stu procentach zgadzam się z Pawłem, który w recenzji Mortala pisał:
To chyba jeden z lepiej wyreżyserowanych trybów fabularnych, jaki spotkałem w grach tego typu. Oby podobnie, albo i lepiej było w Injustice.
Maciej Kowalik