inFamous 2 ma swój pomysł na wybory moralne
Ach, wybory moralne. Dziś prawie każda gra musi je mieć. inFamous 2 też będzie miał. Z tym, że tu ten element rozgrywki rozwiązano trochę ciekawiej, niż w innych produkcjach.
01.02.2011 | aktual.: 06.01.2016 14:28
Jak? "Dobra" i "zła" strona głównego bohatera reprezentowane są przez dwie poboczne bohaterki. Kuo, agentka NSA pomagająca Cole'owi w zwalczaniu Bestii, to strona "dobra". Nix zaś, mieszkania miasta New Marais, która wychowała się na bagnach je otaczających, to strona "zła" (używam cudzysłowów, bo wiadomo, że to rozróżnienie nie jest tak jednoznaczne. A przynajmniej mam nadzieję, że w grze takie nie będzie...).
Twórcy obiecują, że miejsc, w których będziemy musieli opowiedzieć się za jedną ze stron, będzie w grze dużo. Konsekwencje wyborów mają być zaś zauważalne i mieć wpływ na rozgrywkę (wszyscy tak mówią...). Co ciekawe, w inFamous 2 w każdym momencie będzie można zmienić nastawienie o sto osiemdziesiąt stopni. Hm.
Przy okazji zaprezentowano też krótki zwiastun, ilustrujący jedną z misji, w której trzeba będzie wyzwolić Kuo:
[via PS Blog]
Tomasz Kutera