Ameryka Północna
- Jeśli gra ma powyżej 16 MB wymagane jest 6 tysięcy kopii sprzedanych
- Jeśli gra ma poniżej 16 MB wymagane są 4 tysiące kopii sprzedanych
Europa
- Jeśli gra ma powyżej 16 MB wymagane są 3 tysięce kopii sprzedanych
- Jeśli gra ma poniżej 16 MB wymagane są 2 tysiące kopii sprzedanych
Dodatkowo gry mają 2 lata na osiągnięcie tego pułapu. Stąd też wydaje mi się, że nie ma z tym żadnego problemu. Inną kwestią jest fakt, że przez nieosiągnięcie danego progu deweloper może mieć zamrożony zarobek z danego tytułu, ale jak tylko go przekroczy to otrzymuje pełną sumę. Warto zwrócić uwagę, że sami deweloperzy na łamach portalu 1UP tłumaczą, że raczej jest to demonizacja tejże kwestii i robienie z Nintendo, tego złego. Ja się zgadzam, w końcu te wymagania nie wydają się specjalnie wygórowane.
[via Gamasutra]