IEM Katowice: Korea bierze wszystko [WYNIKI]

Powoli dobiega końca katowicki finał światowego cyklu Intel Extreme Masters. W oficjalnych dyscyplinach - League of Legends i StarCrafcie 2 - obyło się bez zaskoczeń.

IEM Katowice: Korea bierze wszystko [WYNIKI]
marcindmjqtx

Parafrazując klasyka: StarCraft 2 to taki sport, gdzie dwóch graczy buduje bazy w kosmosie, a na końcu wygrywają Koreańczycy. W League of Legends dziesięciu graczy biega po mapie, a na końcu też wygrywają Koreańczycy.

I tak, mistrzem w StarCrafcie 2 został Kim "sOs" Yoo Jin, zgarnął dzięki temu 300 tysięcy złotych nagrody (inni zawodnicy nie dostali nic). W finałowym pojedynku 3:1 pokonał Kima "herO" Joon Ho. Gry były wyrównane, ale o zwycięstwie zadecydowało znakomite mikro sOsa. W ostatnim meczu, przy stanie 2:1, herO zdecydował się na odważny gambit, próbując postawić bazę tuż pod bazą przeciwnika. Nie udało się. Po spotkaniu długo skrywał twarz w dłoniach i nie wychodził ze swojej budki.

W League of Legends mecze były zupełnie jednostronne. W pierwszym europejski Fnatic próbował jeszcze nawiązać walkę z koreańskim KT Rolster Bullets, ale już po kilkudziesięciu minutach widać było, że warunki stawia azjatycki zespół. W drugim meczu już od początku inicjatywa była po jego stronie, trzeci ocierał się o rzeź niewiniątek. I to wszystko mimo publiczności żywiołowo dopingującej przede wszystkim Europejczyków. Wynik 3:0 dla KTB należy uznać za w pełni zasłużony. Zwycięska drużyna dostała do podziału 180 tysięcy złotych.

Tym samym zakończył się katowicki finał Intel Extreme Masters. Odbywał się w świetnej, wyjątkowej atmosferze i przy równie znakomitej organizacji. Komentatorzy i gracze wielokrotnie powtarzali, że to jeden z najlepszych turniejów esportowych, w jakich brali udział. Mamy nadzieję na powtórkę w przyszłym roku.

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.