I Am Alive zbyt ryzykowne na wydanie pudełkowe?
I Am Alive zaliczyło już jeden falstart, gdy po długim okresie milczenia na temat tej gry, Ubisoft przyznał, że rozpoczyna prace od początku. W połowie 2010 roku doczekaliśmy się nawet zwiastuna, ale od tej pory słuch o grze ponownie zaginął. Plotki mówią jednak o tym, że zamiast na sklepowe półki, zmierza teraz do cyfrowej dystrybucji.
01.02.2011 | aktual.: 06.01.2016 14:28
Pochodzą one z serwisu JeuxVideo, który odwiedził niedawno Ubisoft. I Am Alive jest ponoć zbyt ryzykownym projektem, by Ubisoft zdecydował się na pudełkowe wydanie i raczej trafi na nasze konsole w formie cyfrowej (XBLA i PSN). Być może jeszcze w bieżącym roku.
Szczerze mówiąc, ja już dawno zapomniałem, czym miało to całe I Am Alive być i przy okazji powyższej plotki musiałem odświeżyć wiadomości. Dlatego nie zdziwiłbym się, gdyby Ubisoft faktycznie albo dał sobie z grą spokój, albo wrzucił ją do cyfrowej dystrybucji, wypuścił ze dwa zwiastuny i zajął się ważniejszymi sprawami. Wydawca póki co nie komentuje całej sprawy.
Maciej Kowalik