Home nie interesuje reklamodawców

Pamiętacie czasy, kiedy to nie Facebook, a Second Life był na ustach wszystkich marketerów świata? Na fali mody na wirtualne światy Sony stworzyło na Playstation swoje Home. Moda przeminęła, światy pozostały, a reklamodawcy kręcą nosem, że wolą co innego.

Home nie interesuje reklamodawców
marcindmjqtx

25.02.2010 | aktual.: 08.01.2016 13:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Według serwisu Brandweek, reklamodawcy mają narzekać, że usługa jest zbyt toporna, a wprowadzenie reklamy zbyt drogie jak na przewidywane zyski. Zamiast więc bawić się w awatary i wirtualne światy, są bardziej zainteresowani samym PSN, jako miejscem, gdzie łatwiej i szybciej można by opublikować baner - tak jak na Xbox Live.

To, że reklamodawcy nie wierzą w potencjał Home nie oznacza jednak, że usługa nie ma przyszłości - w końcu według danych z grudnia 2009 roku przewinęło się przez nią 10 milionów osób. Zamiast zarabiać na reklamach, Sony może równie dobrze czerpać zyski ze sprzedaży cyfrowych gadżetów - niedawno na Home pojawiły się kluczowe dla wszystkich miłośników popkultury kostiumy i gadżety z Gwiezdnych Wojen.

Jest też strój Indiany Jones'a, żyć nie umierać.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościps3home
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.