Home nie interesuje reklamodawców

Home nie interesuje reklamodawców
marcindmjqtx

25.02.2010 14:30, aktual.: 08.01.2016 13:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Pamiętacie czasy, kiedy to nie Facebook, a Second Life był na ustach wszystkich marketerów świata? Na fali mody na wirtualne światy Sony stworzyło na Playstation swoje Home. Moda przeminęła, światy pozostały, a reklamodawcy kręcą nosem, że wolą co innego.

Według serwisu Brandweek, reklamodawcy mają narzekać, że usługa jest zbyt toporna, a wprowadzenie reklamy zbyt drogie jak na przewidywane zyski. Zamiast więc bawić się w awatary i wirtualne światy, są bardziej zainteresowani samym PSN, jako miejscem, gdzie łatwiej i szybciej można by opublikować baner - tak jak na Xbox Live.

To, że reklamodawcy nie wierzą w potencjał Home nie oznacza jednak, że usługa nie ma przyszłości - w końcu według danych z grudnia 2009 roku przewinęło się przez nią 10 milionów osób. Zamiast zarabiać na reklamach, Sony może równie dobrze czerpać zyski ze sprzedaży cyfrowych gadżetów - niedawno na Home pojawiły się kluczowe dla wszystkich miłośników popkultury kostiumy i gadżety z Gwiezdnych Wojen.

Jest też strój Indiany Jones'a, żyć nie umierać.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)