Zarówno Red Bull's Air Race (873,136 unikalnych odwiedzin), jak i promocja Watchmen (812,544 unikalnych odwiedzin) zgromadziły podobną liczbę odwiedzających, co może wskazywać nam liczbę aktywnych użytkowników usługi.
Problem z danymi Sony polega na tym, że tradycyjnie już, nie podano ilość aktywnych kont, a wszystkich do kupy (czyli w te 3 miliony wlicza się na przykład moje, mimo iż w Home spędziłem w sumie z 15 min i nigdy ponownie się nie zalogowałem). Co więcej - biorąc pod uwagę, że mamy już 25 milionów użytkowników PSN i 22 miliony sprzedanych konsol, wychodzi na to, że do Home loguje się około 30% PS3.
Od początku Home nie wyglądał jak usługa dla mnie i niestety dalej tak jest. Jak na razie nie ma w nim nic, co zachęciłoby mnie do złożenia ponownej wizyty. No ale ciekaw jestem Waszego zdania i opinii. Korzystacie z tej usługi? Wydajecie tam kasę na urządzanie swojego wirtualnego domu i ciuchy dla awatarka?
PS No ale jeżeli jest to sposób na finansowanie PSN, to jestem jak najbardziej na tak.
[via Gamasutra]