Hollywood zgłaszało się do Valve z pomysłami na adaptacje ich gier

Ale proponowali takie głupoty, że Newell i spółka postanowili zrobić Source Filmmakera.

Hollywood zgłaszało się do Valve z pomysłami na adaptacje ich gier
marcindmjqtx

12.01.2013 | aktual.: 05.01.2016 16:25

I tym sposobem dać fanom szansę stworzenia filmowych historii z ich grami w rolach głównych.

Do Valve zgłaszało się kilka firm ze swoimi wizjami filmów Left 4 Dead czy Half-Life. Gabe Newell tak kwituje ich zakusy.

Prace nad Source Filmmakerem zaczęliśmy między innymi dlatego, że ich pomysły były beznadziejne. Nie rozumieli, czemu ludzie są fanami naszych produkcji. Nie byli w stanie tego uchwycić. Chwytali się jakiegoś szczegółu, który ich zainteresował, choć nigdy nie czuli pasji czy entuzjazmu i mówili "ok, zrobimy to". O jak złych pomysłach mowa?

Naprawdę zdarzali się ludzie przychodzący z propozycjami typu: "Okej, to Hal-Life 1 i są konie, szarża kawalerii oraz nowoczesne węglowe pancerze na tych koniach." Pytaliśmy się wtedy: "O czym Wy pierdolicie? Graliście w to w ogóle?" W tej samej rozmowie Newell potwierdził dwie sprawy.

1. Po raz kolejny przewinął się temat kontrolerów, nad którymi pracuje Valve (niedawno pisał o tym Konrad), choć niestety zabrakło jakichkolwiek szczegółów. Gabe powiedział tylko:

PeCetowy ekosystem w pewnym momencie zatrzymał się w rozwoju. Biorąc pod uwagę nasze sukcesy, musimy zacząć próby bycia interesująco innowacyjnymi. 2. Valve robi po cichu 15-minutowy filmik z Team Fortress 2 przy pomocy Source Filmmakera.

[via Polygon]

Piotr Bajda

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościvalvehalf-life
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.