Kiedy znajdziesz się na korytarzu w rezydencji Zębobłysków musisz zejść na dół po schodach i wejść do pokoju po lewo. Tam kliknij na obraz rodzinny, a pani domu zaleje cię potokiem słów i wręczy ci napiwek. Wykorzystaj go, aby dostać się do łazienki na górze. Z szafki toaletowej weź „wspomagacze uśmiechu”, a następnie zejdź z powrotem na dół i wejdź do pokoju po prawo. Kliknij na faceta z szopą blond włosów na głowie. Kiedy będziesz słuchać jego gadania wypadnie mu spinka; zabierz ją i udaj się na piętro. Otwórz zamknięte drzwi spinką do włosów. Podejdź do okna i zjedź na dół po linie. Podejdź do domu Wiadernego – pnia drzewa, a kiedy ten go opuści, wejdź do środka. Zabierz księgę z zaklęciami. Gdy już wpadniesz do Czarnej Dziury przenieś się nad Morze Martwe wybierając dolny obrazek. Podnieś bryłę soli leżącą na piasku i weź ze stołu szczypczyki. Teraz zajrzyj do własnej kieszeni i wyjmij z niej czarną dziurę, dzięki której przeniesiesz się na Syberię klikając na tygrysa w lodzie. Kiedy już się tam znajdziesz, zabierz bukłak z mlekiem, porozmawiaj z clownem i daj mu wspomagacze uśmiechu. Zamień dwa słówka z reniferem i kliknij w lewej części ekranu na strzałkę. Weź od starej kobiety obcięte paznokcie leżące na ziemi i antenę sprzed namiotu. Wejdź do namiotu i weź z pieca garnek z wrzątkiem. Podaruj babci siedzącej przed namiotem bryłę soli, żeby mogła przywołać Jasita. Wypadnie jej mały meteoryt o imieniu Łupek. Weź go i udaj się z powrotem nad Morze Martwe, do Izraela, używając czarnej dziury. Wejdź do jaskini i włóż meteoryt do otworu w ścianie. Kiedy zrobi się jasno zejdź na dół. Tam znajdziesz stronę z księgi wiedzy. Daj dziewczynie grzebiącej w ścianie szczypce, a gdy ona zdejmie gogle zabierz je. Wyjdź z jaskini i daj pływającemu mężczyźnie gogle, wróć się do jaskini i zabierz z niej szczypce. Z powrotem wyjdź na zewnątrz i szczypcami zabierz grzybka leżącego na brzegu. Kiedy czarnoksiężnik wysuszy Morze Martwe porozmawiaj ze strusiem i przyjmij od niego jajo. Następnie przenieś się na Syberię. Kiedy już się tam znajdziesz wejdź do namiotu, ogrzej mleko nad piecem i udaj się do spichlerza. Daj podgrzane mleko niedźwiedziowi, zejdź na dół i wskocz w zaspę śnieżna obok namiotu. Następnie polej ja wodą. Kiedy będziesz już miał lodowy posąg, wejdź na dach spichlerza i ustaw go tam, a na nim antenę. Gdy Sasza będzie zajęty oglądaniem telewizji weź z jego zbiorów trzy kasety video i idź w miejsce, gdzie spotkałeś clowna. Rzuć obciętymi paznokciami w sople lodu, a utworzy się przed tobą wejście. Idź tam i odpowiedz na pytania zadawane przez szczury. Kiedy wpuszczą cię do środka, podejdź do barmana - gdy odpowiesz na jego zagadkę on ofiaruje ci kanapkę z podwawelską. Zabierz gwóźdź, którym przybity jest szczur przy wejściu. Połóż kanapkę na desce i przybij gwoździem. Wejdź teraz na druga stronę deski, a szczur, który rzuci się na kanapkę sprawi, że znajdziesz się w siedzibie Króla Szczurów. Daj królowi kasety video, a szczury zaczną tańczyć, co wywoła trzęsienie ziemi. Wyjdź z królestwa szczurów, a natkniesz się na mamuta. Włóż mu jajo strusia do trąby, a wtedy będzie mógł wydostać się spod lodu. Używając czarnej dziury przenieś się z powrotem do domu Zębobłysków i wrzuć grzybka do kotła. Teraz zjedź na dół , wejdź do pokoju po prawo i weź czarny pas leżący na fotelu. Idź do pokoju na górze i wrzuć pas do kotła ze składnikami. Przenieś się na Syberię. Kliknij na dużą krę lodową, gdy na nią wskoczysz kliknij na niej jeszcze raz kawałek dalej. To samo zrób z drugą krą, a następnie kliknij na brzeg. Teraz zabierz mamuta – pomoże ci w tym clown. Kiedy się z tym uporasz przenieś się do rezydencji i kliknij mamutem na kocioł.
Teraz masz nowe zadanie. Użyj Czarnej Dziury, a gdy klikniesz na obrazek w lewym, górnym rogu ekranu przeniesiesz się do Indonezji. Zabierz ze statku worek z masztu i kliknij na wodę pod statkiem, a przeniesiesz się pod niego. Używając worka złap węża morskiego. Kliknij na kadłub statku, a zeskrobiesz z niego skorupiaki. Wróć teraz na statek i wrzuć skorupiaki do garnka. Gdy ludzie zajęci będą jedzeniem zabierz płetwy rekina wiszące na maszcie i oddaj je rekinowi leżącemu na dnie. Kiedy powrócisz na łódź kliknij w prawej części ekranu, a rekin zabierze cię do dżungli. Kiedy to powtórzysz znajdziesz się na wyspie Smoków. Kliknij na palmy. Gdy znajdziesz kolejna stronę z księgi wiedzy i zobaczysz przerażoną świnię kliknij na tabliczce z rysunkiem warana. Kiedy pojawi się jaszczur, wypuść węża morskiego. Potwór przerażony ucieknie, a dzik da ci kanapkę z szynką. Teraz wróć na plażę i gdy klikniesz na lewej części ekranu rekin przeniesie cię na wyspę Borneo. Znowu tam kliknij. Porozmawiaj z gorylem, porusz roślinne dzwonki u dołu ekranu. Pojawiło się przed tobą dzikie plemię. Daj głodnej kobiecie kanapkę z szynką. Używając czarnej dziury przeniesiesz się do Kenii wybierając obrazek z żyrafą. Koło balona znajdziesz kolejną stronę z księgi wiedzy. Udasz się teraz między dzikie zwierzęta jeśli klikniesz za samotnym drzewem z lewej. W trawie znajdziesz dziób ptaka – weź go. Potrząśnij konarem drzewa, a zyskasz owoc. Pogadaj ze zwierzakami, a następnie idź w lewo do wioski Masajów. Gdy zamienisz słówko z tubylcami przenieś się do Indonezji. Dziób ptaka włóż do dziupli, a wylecą z niej tukany. Użyj owocu, żeby zwabić jednego i zabierz go do rezydencji Zębobłysków. Wypuść go i jedno z jego piór wrzuć do kotła. Zejdź na dół, do pokoju na lewo. Kliknij na sałatkę na stole, a ta znajdzie się w twojej kieszeni. Teraz weź ciastko z wnęki w ścianie. Przenieś się do Indonezji. Kliknij na drogę wśród drzew przed sobą i następnie z pomocą rekina przenieś się na statek. Teraz zejdź pod wodę i daj murenie ciastko, a złamie jej się ząb – zabierz go. Musisz teraz tą samą drogą wrócić do ludzi z dzikiego plemienia i ofiarować im ząb mureny, żeby mogli zrobić sobie tatuaż. Otrzymasz od nich kolczyk. Przenieś się do Kenii i podaruj go przewoźnikowi balonem.
Mężczyzna w zamian da ci butelkę szampana. Zanieś ją do domu Zębobłysków i wymień się z Filipem na wątrobę. Leć z powrotem do Kenii i idź do wioski Masajów. Daj mężczyznom wątrobę, a kiedy otrzymasz „błagalną mowę czerwonej głowy” ruszaj do rezydencji. Idź do pokoju na górze i wrzuć składnik do kotła. Kiedy zaklęcie nie będzie chciało działać wrzuć do kotła sałatkę. Zabierz naczynie po niej i zejdź na dół do pokoju po lewo. Kliknij na panią domu. Pogrzeb w torebce stojącej na stole i wyjmij z niej perfumy i lusterko. Na krześle wisi aparat fotograficzny - zabierz go i z pomocą czarnej dziury i przenieś się do Grecji (obrazek z kolumnami). Tu znajdziesz ostatnią kartkę z księgi wiedzy. Podaruj afrodycie perfumy. Zjawi się Posejdon i zostawi trójząb. Weź go i użyj do wydobycia Ateny z głowy Zeusa. Po ćwiczeniach z bokserem kliknij na pegaza. Daj potworze błyszczącą tacę po sałatce. Gdy ta skamienieje podaj drugiej lusterko. Zrób skamieniałym potworom zdjęcie i zanieś je bogom. Odpowiedz na pytania zadawane ci przez Posejdona. Użyj czarnej dziury, żeby wraz z Posejdonem przenieść się do domu Zębobłysków. A teraz..... czekaj co się wydarzy!