HELP: Real War is Not a Game - autorzy m.in. Halo 5, serii Total War czy Worms stworzą gry, by pomóc organizacji War Child

Ta akcja to nowe wcielenie pomysłu sprzed 20 lat. Wtedy charytatywny album nagrały gwiazdy muzyki. Teraz pomagają gry.

HELP: Real War is Not a Game - autorzy m.in. Halo 5, serii Total War czy Worms stworzą gry, by pomóc organizacji War Child
marcindmjqtx

W obecnych czasach każda forma pomocy dzieciom dotkniętym przez wojnę jest ważna. Z organizacją War Child współpracuje chociażby polskie studio 11 bit. Sprzedaż wyjątkowego dodatku do This War of Mine, zawierającego prace ulicznych artystów z całego świata, zapewniła fachową pomoc ponad 350 dziecięcym uchodźcom z Syrii.

Czas na kolejny krok. Będzie nim składanka gier HELP: Real War is Not a Game.

Udział w akcji zapowiedziały już m.in. studia 343 Industries (Halo 5: Guardians), Bossa (I Am Bread), Creative Assembly (seria Total War), Curve Digital (Stealth Bastard), Sports Interactive (Football Manager), Torn Banner (Chivalry) czy Team 17 (seria Worms) ale na nich lista na pewno się nie skończy.

Kompilacja gier mająca zebrać fundusze dla War Child trafi do sprzedaży w marcu przyszłego roku. Co na niej znajdziemy? Tego nie wie jeszcze nikt. Jej zawartość zostanie bowiem stworzona w trakcie trwających sześć dni międzynarodowych warsztatów (game jam).

Jeśli taka światowa kooperacja kojarzy się Wam z muzyką, to dobrze trafiliście. W 1995 roku gwiazdy pokroju Radiohead, Oasis, Portishead, Massive Attack, Paula McCartneya czy Sinead O'Connor nagrały pierwszy album Help, z którego dochód został przeznaczony na pomoc niesioną przez War Child ofiarom wojny na Bałkanach.

Dziś na jej stronie czytamy, że gry wideo są nowym rock and rollem. Stąd pomysł na taką formę zbiórki funduszy. Warto to zapamiętać, gdy ktoś znowu zacznie wytykać nasze ulubione medium palcem.

[źródło: War Child]

Maciej Kowalik

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.