Hellraid nie ujrzy światła dziennego w tym roku
Techland poinformował, że produkcja gry została wstrzymana.
Hellraid zapowiedziano w 2013 roku, jeszcze przed Dying Light, ale proces produkcji gry, która rozpoczęła życie jako mod do Dead Island nie przebiegał sprawnie. Wizja projektu zmieniała się kilkukrotnie. W trakcie prac zrezygnowano chociażby z systemu klas i losowo generowanych lochów. Jak czytamy w dzisiejszym oświadczeniu na stronie Techlandu, projekt ponownie wraca na deski kreślarskie i ma zostać wymyślony od początku.
Drodzy fani Hellraida,
Czujemy się zobowiązani poinformować Was, że Hellraid nie ukaże się w tym roku, jak pierwotnie planowaliśmy, a jego produkcja zostaje wstrzymana.
W ostatnich miesiącach przeprowadziliśmy wewnętrzną analizę i doszliśmy do wniosku, że Hellraid w swojej obecnej formie nie spełnia naszych własnych oczekiwań wobec tego projektu. W związku z tym zdecydowaliśmy, że najlepszym rozwiązaniem będzie powrót na deski kreślarskie i ponowne opracowanie koncepcji na nasz wymarzony tytułu dark fantasy. W tak zwanym międzyczasie pragniemy skonsolidować nasze zasoby i skupić się na dalszym rozwoju marki Dying Light.
Jednocześnie chcemy podziękować Wam serdecznie za Wasze wsparcie i aktywności. Jesteście najlepsi!
[źródło: Hellraid]
Maciej Kowalik