Myślę, że potencjał Dance Central jest naprawdę bardzo duży. Technologia Kinecta ma w sobie bardzo dużo mocy, czuć potencjał typowo fizycznego sposobu prowadzenia rozgrywki. Wszyscy w Harmonix jesteśmy tym faktem podekscytowani. Firma bez wątpienia chciałaby stać się częścią sukcesu, jaki osiągnęły między innymi gry Dance Dance Revolution i Just Dance. Czy jednak taniec jest dziś aż tak popularny?
Spójcie tylko na dzisiejsze społeczeństwo - taniec jest dla niego bardzo istotny. Jest go pełno w TV, filmach, dzieciaki uczą się tańczyć przez sieć, nagrywają filmiki i umieszczają je w Internecie. Myślę, że nauczyliśmy się tworzyć wydajne produkty, dawać graczom uczucie wyjątkowości. Wiemy także czego potrzeba do stworzenia tytułu wywołującego silne emocje. O tym, czy "taniec jest po prostu fajny" przekonali się Piotr i Konrad, na konferencji firmy Microsoft, podczas tegorocznych targów Gamescom. A czy Wy dacie się porwać tanecznemu szaleństwu?
[via Gamasutra]
Paweł Winiarski