Halo: Reach trochę jak LittleBigPlanet

Po raz pierwszy jestem w pełni przekonany, że Halo: Reach znów będzie królem konsolowych FPS. Co zmieniło moje nastawienie do gry, której wzornictwa po prostu nie trawię? Poniższe wideo, na którym Bungie opowiada o Forge 2.0. W owej kuźni będziemy mogli przeprojektować mapy do trybu multiplayer według własnego widzimisię. Na filmiku narzędzie wygląda na niezwykle potężny edytor, co trochę kojarzy mi się z LittleBigPlanet. Przy okazji w galerii znajdziecie dużą porcję nowych kadrów z gry.

Halo: Reach trochę jak LittleBigPlanet
marcindmjqtx

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360bungie
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.