Halo: Reach nie będzie korzystało z Natala
W zeszłym tygodniu informowaliśmy w Ścinkach o spekulacjach dotyczących wykorzystywania przez Halo: Reach systemu Natal. Plotki musiały być na tyle gorące, że Bungie postanowiło je oficjalnie zdementować.
01.02.2010 | aktual.: 15.01.2016 15:29
Na oficjalnym blogu Bungie, twórcy stwierdzili dobitnie:
Halo: Reach nie jest tytułem na Natala i jest tworzony ściśle z myślą o klasycznym kontrolerze. Rzeczony obrazek z dziwnie położonym celownikiem miał być tylko błędem. Błędem numer 15163. Szkoda.
Trudno wyobrazić sobie lepszą reklamę dla Natala, niż zaimplementowanie jakiś jego elementów w sztandarowej dla Xboksa serii. Nie mówię oczywiście o całkowitym zrezygnowaniu tradycyjnego pada - ale wiele rzeczy w rodzaju wychylanie się, uchylanie, cokolwiek, można by było urozmaicić dzięki tej nowej technologii.
Może w następnym Halo. O ile Natal się przyjmie.
[via Bungie.net]
Konrad Hildebrand