Halo: Reach nie będzie korzystało z Natala

Halo: Reach nie będzie korzystało z Natala
marcindmjqtx

01.02.2010 09:45, aktual.: 15.01.2016 15:29

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W zeszłym tygodniu informowaliśmy w Ścinkach o spekulacjach dotyczących wykorzystywania przez Halo: Reach systemu Natal. Plotki musiały być na tyle gorące, że Bungie postanowiło je oficjalnie zdementować.

Na oficjalnym blogu Bungie, twórcy stwierdzili dobitnie:

Halo: Reach nie jest tytułem na Natala i jest tworzony ściśle z myślą o klasycznym kontrolerze. Rzeczony obrazek z dziwnie położonym celownikiem miał być tylko błędem. Błędem numer 15163. Szkoda.

Trudno wyobrazić sobie lepszą reklamę dla Natala, niż zaimplementowanie jakiś jego elementów w sztandarowej dla Xboksa serii. Nie mówię oczywiście o całkowitym zrezygnowaniu tradycyjnego pada - ale wiele rzeczy w rodzaju wychylanie się, uchylanie, cokolwiek, można by było urozmaicić dzięki tej nowej technologii.

Może w następnym Halo. O ile Natal się przyjmie.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości360microsoft
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Komentarze (0)
Zobacz także