Halo? Chciałem zgłosić awarię turnieju Halo Championship Series
A wszystko znowu przez The Master Chief Collection.
Na sporych rozmiarów problemy natrafiła ekipa studia 343 Industries. Za sprawą komplikacji technicznych byli oni zmuszeni do nagłego przerwania pierwszego w tym roku turnieju Halo: The Master Chief Collection. Informacje na temat drużynowych pojedynków usłyszeliśmy na początku listopada ubiegłego roku, lecz z pewnością nie na taki efekt końcowy czekaliśmy.
Przez długi czas turniej przebiegał sprawnie, a wszyscy zawodnicy mogli cieszyć się zaciętą rywalizacją. Niestety pierwsze z problemów pojawiły się po blisko 4 godzinach grania, a organizatorzy po skorzystaniu ze wszystkich metod ratunku zdecydowali się po prostu przerwać zabawę. Sytuacja była dla niektórych jeszcze bardziej rozczarowująca, ponieważ 5 ekip zdążyło wówczas znaleźć się w ćwierćfinałach.
Jest to z pewnością kompromitująca sytuacja dla 343 Industries, które od czasu premiery The Master Chief Collection, nie może poradzić sobie z jej wszystkimi błędami.
Szkoda przede wszystkim graczy, którzy od dłuższego czasu szykowali się do udziału w tym przedwsięwzięciu. Sądzicie, że można było uniknąć takiej wpadki?
[źródło: Eurogamer]
Tytus Stobiński