Halo 2 wiecznie żywe

Gdy dwa tygodnie temu Microsoft oficjalnie zamykał usługę Xbox Live* dla gier z pierwszego Xboksa, wiele osób przejrzało półki, aby jeszcze raz pograć w tytuły sprzed kilku lat. Największym wzięciem cieszył się chyba Splinter Cell: Chaos Theory i Halo 2. Microsoft usługę zamknął, a mimo to kilkanaście osób nadal gra w Halo 2.

Halo 2 wiecznie żywe
marcindmjqtx

Jak to się stało? Od dwóch tygodni nie wyłączyli swoich konsol, pozostają zalogowani w grze i system jakoś działa. Normalnie chodzą do pracy, żyją, a po godzinach wracają do Halo. Kolejne osoby odpadają, czy to z poziomu lagów, awarii łącza czy braku prądu, jednakże od kilku dni skład ustabilizował się i "Finałowa garstka" to dwanaście osób.

Jedna z nich, ukrywająca się pod pseudonimem APACHE N4SIR napisała, że robi to aby udowodnić Microsoftowi, że starsze gry mają swoich zwolenników i nie powinny być porzucane. Nie jest to problem, który dotyczy wyłącznie Halo 2 i koncernu z Redmond, w końcu Electronic Arts również sukcesywnie zamyka swoje serwery.

Czy "Finałowa Dwunastka" zdoła cokolwiek swoją akcją wywalczyć? Na pewno zapiszą się w pamięci innych graczy jako symbol zaangażowania i miłości fanów do tytułu. Ale na politykę dużych konsolowych wydawców raczej nie wpłyną.

Ile to jeszcze zajmie? Akcja zyskuje coraz większy rozgłos i albo Microsoft coś z Bungie wymyślą, albo ryzykuje, że w prasie zaczną pojawiać się nagłówki w stylu "Graliby dalej, gdyby nie to, że ich Xboksy się stopiły".

Niektórzy po prostu nie wiedzą, kiedy zakończyć walkę.

*Usługa Xbox LIVE nie jest oficjalnie dostępna w Polsce. Nie wiesz, co to oznacza? Dowiesz się tu.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościmicrosoftbungie
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.