GYRO - zakręcone, zakręcone, zakręcone, zakręcone [recenzja]

GYRO - zakręcone, zakręcone, zakręcone, zakręcone [recenzja]

GYRO - zakręcone, zakręcone, zakręcone, zakręcone [recenzja]
marcindmjqtx
21.06.2012 11:30, aktualizacja: 07.01.2016 13:58

Ta gra polega na kręceniu. Tak długo, aż padniesz.

Na czym to polega: GYRO to gra z polskiego, dwuosobowego studia Submachine Factory. Z brzegów ekranu nadlatują kulki, które trzeba łapać środkowym kółkiem, pamiętając o przypasowaniu odpowiedniego koloru

Co mi się podoba: Prostota obsługi. Po prostu suniesz polecem i tyle, nic więcej nie trzeba.

Tempo. Z czasem gra naprawdę przyśpiesza i zmusza do zmiany zachowania. Leniwe suwanie palcem z początku przestaje obowiązywać.

Minimalistyczne wykonanie. Tak jak zasady są proste, tak oprawa, menu i gra sama w sobie jest czytelna i elegancka

Co mi się nie podoba: Mogłoby być więcej rzeczy do odblokowania. Tryb "pro", zestaw kolorów dla daltonistów i nowe dźwięki to dosłownie kilka rzeczy, które można w GYRO "zdobyć". Poza rządzą popisywania się wysokim wynikiem na Facebooku (23026 harrr!) grze nie zaszkodziłoby kilka innych motywatorów.

Kiedy warto w to zagrać: Ja w GYRO gram dwie-trzy partyjki przed snem. Po prostu odpręża i zazwyczaj po ustanowieniu nowego rekordu czuję się wystarczająco usatysfakcjonowany swoimi dokonaniami na ten dzień. I zasypiam.

Konrad Hildebrand

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)