Gry to - całe szczęście - nie proszki do prania

Gry to - całe szczęście - nie proszki do prania

Gry to - całe szczęście - nie proszki do prania
marcindmjqtx
06.05.2010 00:00, aktualizacja: 15.01.2016 15:25

AdFreak, blog jednego z największych tytułów branży reklamowej, tygodnika Adweek, przedstawił zestawienie The 25 most epic ads that aren't '1984'. Wśród wyróżnionych znalazł się spot "Mountain" z 2003 roku reklamujący PlayStation (17 miejsce) oraz kampania "Believe" z 2007 roku dotycząca Halo 3 (8 miejsce). Adweek wskazał je wcześniej w gronie najlepszych spotów dekady.

Nazwa zestawienia "25 epickich reklam nie będących '1984'" nawiązuje to tego, że reklama komputerów Macintosh Ridleya Scotta dostała już tyle nagród, że powinna być wyłączona z jakichkolwiek konkursów.

Wracając do gier, nie da się ukryć, że reklamówki "Believe" oparte były na świetnym pomyśle i zrealizowano je rewelacyjnie, a "Mountain" Sony kipi energią. Branża ma się czym chwalić także teraz - wystarczy wskazać "Rodowód" czy "We are ODST". Poniżej wyróżnione spoty z branży gier, a lubiącym dobre reklamy polecam przejrzenie całego zestawienia AdFreak.

Sony PlayStation 2 | "Mountain"

Tomasz Andruszkiewicz

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)