Gry to - całe szczęście - nie proszki do prania

AdFreak, blog jednego z największych tytułów branży reklamowej, tygodnika Adweek, przedstawił zestawienie The 25 most epic ads that aren't '1984'. Wśród wyróżnionych znalazł się spot "Mountain" z 2003 roku reklamujący PlayStation (17 miejsce) oraz kampania "Believe" z 2007 roku dotycząca Halo 3 (8 miejsce). Adweek wskazał je wcześniej w gronie najlepszych spotów dekady.

Gry to - całe szczęście - nie proszki do prania
marcindmjqtx

Nazwa zestawienia "25 epickich reklam nie będących '1984'" nawiązuje to tego, że reklama komputerów Macintosh Ridleya Scotta dostała już tyle nagród, że powinna być wyłączona z jakichkolwiek konkursów.

Wracając do gier, nie da się ukryć, że reklamówki "Believe" oparte były na świetnym pomyśle i zrealizowano je rewelacyjnie, a "Mountain" Sony kipi energią. Branża ma się czym chwalić także teraz - wystarczy wskazać "Rodowód" czy "We are ODST". Poniżej wyróżnione spoty z branży gier, a lubiącym dobre reklamy polecam przejrzenie całego zestawienia AdFreak.

Sony PlayStation 2 | "Mountain"

Tomasz Andruszkiewicz

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.