Gry na PS3 będą bardziej realistyczne dzięki PhysX
18.03.2009 | aktual.: 13.01.2016 17:52
Powyższy filmik pokazuje na przykładzie Mirror's Edge czym różni się gra z silnikiem PhysX od takiej, która go nie posiada. Generalnie narzędzie Nvidii pozwala na lepsze, bardziej realistyczne symulowanie fizyki. Posiadacze PS3 mogą otwierać szampany, bo technologia ta właśnie została kupiona przez Sony. Od teraz będzie mógł z niej korzystać każdy zarejestrowany deweloper, co oznacza, że gry na PLAYSTATION 3 staną się nieco bardziej realistyczne i widowiskowe. Bardzo miła wiadomość.
AKTUALIZACJA: Ponieważ news wywołał jak zwykle ożywioną dyskusję nt wyższości jednej konsoli nad drugą śpieszę donieść, że silnik ten był już obecny w niektórych grach na PS3 i Xboksie 360. Pełna lista tytułów korzystających z tego dobrodziejstwa tutaj.
[via VG24/7]