Gry, na które trzeba przynajmniej spojrzeć = zwycięzcy tegorocznego Independent Games Festival

Gry, na które trzeba przynajmniej spojrzeć = zwycięzcy tegorocznego Independent Games Festival
08.03.2012 11:49
Gry, na które trzeba przynajmniej spojrzeć = zwycięzcy tegorocznego Independent Games Festival
marcindmjqtx
marcindmjqtx

Dwa miesiące temu prezentowaliśmy finalistów Independent Games Festival 2012. Czas poznać zwycięzców tego prestiżowego wydarzenia.

Bez zbędnego przedłużania. Najlepsza gra studencka: Way (The Way Team).

Mistrzostwo w warstwie technicznej: Antichamber (Demruth).

Mistrzostwo w oprawie dźwiękowej: Botanicula (Amanita Design).

Mistrzostwo w projektowaniu: Spelunky (Mossmouth).

Mistrzostwo w oprawie graficznej: Dear Esther (thechineseroom).

Najlepsza gra mobilna: Beat Sneak Bandit (Simogo).

Nagroda publiczności: Frozen Synapse, (Mode 7 Games).

Nagroda XBLA: Super Time Force, (Capy Games)

Nagroda Nuovo Award [stworzona aby "wyróżnić abstrakcyjne, krótkie i niekonwencjonalne projekty gier"]: Storyteller (Daniel Benmergui)

Główna nagroda imienia Seumasa McNally: Fez (Polytron).

327086322005989418
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Udostępnij:
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)