Greenawalt: Fizyka, nie grafika

Greenawalt: Fizyka, nie grafika

Greenawalt: Fizyka, nie grafika
marcindmjqtx
12.10.2009 19:07, aktualizacja: 13.01.2016 17:18

Pomimo iż do premiery Forza Motorsport 3 pozostało jeszcze trochę czasu, a recenzenci zachwycają się grą, to w internecie słychać głosy, że tytuł ten za mało różni się graficznie od swego poprzednika. Dan Greenawalt postanowił wziąć swoje dziecko w obronę.

Nasza fizyka pracuje w 360 Hz. Nie znam żadnej innej gry, która by to robiła.Wprost cudowanie, ale ja zupełnie nie mam pojęcia co to ma znaczyć. Widocznie Greenawalt sądzi, że nikt nie zapyta "po co jest ten miś" i stosuje tego rodzaju formułki. Nieładnie. Do rzeczy jednak:

To prowadzi do oddania się fizyce, a nie jedynie upewnieniu się, że gra będzie wyglądać pięknie.   Greenawalt uważa, że takie skupienie się na fizyce w grze prowadzi do:

...pewności, że dla każdej innej gry wyścigowej byłoby to trudne do powtórzenia.  Swoją wypowiedź zaś główny twórca Forza Motorsport 3 kończy tak:

Forza 2 miała wielką fizykę i ok grafikę. Teraz Forza 3 ma ma wielką fizykę i wielką grafikę, ponieważ nauczyliśmy się więcej o Xboksie. Ciągle jednak naszym priorytetem jest fizyka a nie grafika. Gran Turismo jest wielką grą i kiedy wyjdzie z pewnością w nią zagram. Myślę jednak, że bez partnerstwa i przywiązania, będzie każdej innej ekipie trudno powtórzyć to co zrobiliśmy.Mocne słowa panie Greenawalt, lepiej by się sprawdziły. Choć mając w pamięci doskonałe reakcje zawieszenia samochodów w drugiej Forzy, o ten element gry jestem dość spokojny.

[via 1up]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)