Gravity Rush udowadnia, że do dobrego zwiastuna potrzebny jest fajny pomysł
Lubię pomysłowe zwiastuny, a do takich na pewno zalicza się film promocyjny Gravity Rush, które 22 lutego pojawi się na wirtualnych półkach sklepu z grami na PS Vita.
27.01.2012 | aktual.: 21.01.2016 17:09
Bardzo fajnie połączono tu rzeczywistość przedstawioną w grze, a w zasadzie jej interakcję z prawdziwym światem. Szukanie głębszego przesłania nie ma tu większego sensu, ale może chodzi o to jak bardzo absorbująca jest przenośna zabawą jaką zaoferuje PS Vita. Może tak absorbująca, że potrafi wpłynąć na postrzeganie świata przez osobę trzymającą konsolę w rękach?
Niezależnie od tego, jak tłumaczyć sobie będziecie ten materiał, ogląda się go bardzo przyjemnie. Oby więcej podobnych filmów, proste zwiastuny pokazujące tylko rozgrywkę bywają bardzo nudne.
Paweł Winiarski