Grał w Halo bananami, teraz walczy w Ghost of Tsushima kataną

Jedni grają w gry zestawem mysz i klawiatura, inni padami wszelkiej maści, ale w sieci można znaleźć takich, którzy lubią kombinować. Super Louis 64 to jeden z nich.

Grał w Halo bananami, teraz walczy w Ghost of Tsushima kataną

"Ghost of Tsushima" skończony? Platyna wbita? Zostało mozolne czekanie na sieciowe rozszerzenie "Legends". Super Louis 64, youtube parający się wykorzystywaniem kontrolerów do dziwnych celów, znalazł sposób na zabicie czasu.

Co powiecie na przejście "Ghost of Tsushima" jeszcze raz, ale przy użyciu katany? Dla gościa, który gra w "Dark Souls" za pomocą gitary do "Guitar Hero 3" to pestka.

Tym razem Super Louis 64, autor kanału Controller Bending wykorzystał kontroler, który był dodawany do kolekcjonerskiego wydania gry "Onimusha 3: Demon Siege". Tytuł podbijał konsolę PlayStation 2 w 2004 r.

The KATANA Controller - Ghost of Tsushima

Sam twórca przyznaje, że kontroler wyprodukowany przez firmę Hori posiada mnóstwo konfigurowalnych przycisków, więc nie było tak trudne, jak chociażby w przypadku grania w "Halo Reach" za pomocą… bananów. Serio.

Playing Halo Reach with a BANANA Controller

Wróćmy jednak do katany. Super Louis 64 twierdzi, że największym problemem katany jest opóźnienie z jakim sygnał docierał do gry. Niemniej pomysł z kataną wydaje się bardzo trafiony i trochę szkoda, że Sucker Punch nie wpadło na podobną koncepcję.

A tych którzy jeszcze w "Ghost of Tsushima" nie grali, zachęcam do mojej recenzji, a potem felietonu Barnaby. Kolejność dowolna.

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościhalosucker punch
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.