Gracze źle przyjęli skrzynki z lootem w Playerunknown's Battlegrounds, więc autor próbuje się wytłumaczyć

Uwielbiamy zapach mikropłatności o poranku.

Gracze źle przyjęli skrzynki z lootem w Playerunknown's Battlegrounds, więc autor próbuje się wytłumaczyć
Adam Piechota

02.08.2017 11:51

Całkiem niedawno Bluehole (autorzy szalenie popularnego Playerunknown's Battlegrounds) poinformowało o wprowadzeniu do swojej, tkwiącej nadal w Early Access produkcji standardowych skrzynek z lootem. W środku gracze znajdą ubranka dla swojej postaci. I choć kupować je będzie się za wewnętrzną walutę z gry, niektóre wymagają opłacanego "z zewnątrz" klucza o wartości 2,5 dolara. Co zrozumiałe - klucze zasiały niemały zamęt wśród pięciu milionów graczy. Battleground nie należy do najtańszych "wstępnych" doświadczeń, nigdy nie spadło na Steamie poniżej trzydziestu euro.

Sytuacja była na tyle gorąca, że sam Brendan Greene, nasz tytułowy Playerunknown, musiał wypowiedzieć się na Steamie:

Oburzenie, przyznaję, było częściowo bezpodstawne. Często jest tak, że cytuje się tylko tę część wypowiedzi, która pasuje do "naszych" argumentów. W czerwcu Greene udzielił kilka wywiadów, jak ten dla GameSpotu, gdzie wspominał o systemie skrzynek z lootem. I zaczął co prawda od "W pełni zmonetyzujemy skrzynki dopiero po wyjściu z fazy wczesnego dostępu", niemniej za chwilę dodał "Ale być może będziemy musieli dodać tę funkcję do gry chwilę wcześniej, by dobrze go przetestować". Wszystko zależy zatem od tego, gdzie w cytacie postawimy ostatnią kropkę.

Adam Piechota

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościearly accessbluehole
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.