Gracze łączą siły ze Szlachetną Paczką

Od czwartku trwa maraton streamów Gra Paczka. W akcje włączyła się rzesza graczy i influencerów. Można nie tylko pomóc, ale również wygrać nagrody.

Gra Paczka 2
Gra Paczka 2
Źródło zdjęć: © Polygamia.pl

13.11.2020 | aktual.: 02.03.2022 09:06

Charytatywny stream ruszył w czwartek 12 listopada o godzinie 15:00 i zakończy się 15 listopada o północy. W trakcie ponad 60 godzin relacji na żywo uczestnicy będą mogli wesprzeć Szlachetną Paczkę poprzez donacje czy udział w konkursach. Do wygrania będzie nie tylko sprzęt gamingowy (komputery, karty graficzne, procesory i inne podzespoły oraz akcesoria czy zestawy gracza), ale także unikatowe kolekcjonerskie gadżety, takie jak figurka Ciri czy zestawy z gier, w tym np. "Wiedźmin 3: Dziki Gon" (edycje kolekcjonerskie).

W event zaangażują się znani gracze i influencerzy z sieci gamingowych Fantasyexpo, Gameset (grupa LTTM) oraz JaRock, w tym m.in. AlbanPL, Bonkol, BandiT, Boonguś, CTSG, Dreuuu, Flamy, Hipnozaa, Kaftann, Koposova, Kycu, Lempiank, Lariss_Price, Łosiu, MegsonPekson, MICHU Miniuwa, Mordora, NieDaRadek, Niklaus Pieron, Neviina, Nexos, Nieuczesana, Ospanno, Pan KuBaka, PLKD, Rock, Sakebinii, Seto, SirMisiek, SouShibo, Tivolt, Tuttek, Wonziu, Veneea, Vuzzey, xEmtek, Yuuhi i Ziemniak.

To powtórka z majowej edycji Gry Paczki. Wtedy udało się zebrać ponad 330 tys. zł na pomoc wykluczonym cyfrowo dzieciakom, które w okresie lockdownu miały ograniczony dostęp do nauki zdalnej i kontaktu z rówieśnikami.

Podobnie jak w pierwszej edycji centralnym elementem Gry Paczki będzie stream transmitowany na stronie www.grapaczka.pl.

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.