Gracze Diablo 4 są wściekli. Nowy patch odebrał im radość z gry

Wygląda na to, że wielu graczy ma zamiar całkowicie porzucić grę. Patch pierwszego sezonu wszedł już do Diablo 4, wprowadzając całą masę zmian w balansie. I nie wyszło najlepiej. Gracze twierdzą, że uśmiercono ich postacie.

Diablo 4 - Lilith też jest wściekła
Diablo 4 - Lilith też jest wściekła
Źródło zdjęć: © Blizzard
Arkadiusz Stando

Już od 18 lipca w Diablo 4 pojawiła się aktualizacja związana z pierwszym sezonem Diablo 4. Chociaż oficjalnie startuje on 20 lipca, to część zmian już wprowadzono. Mowa oczywiście o odczuwalnych zmiana balansu postaci. Te, w przypadku niektórych klas okazały się za mocne.

Diablo 4 - potężne osłabienia dla każdej klasy

Nastroje wśród graczy nie są zbyt wesołe. Po wejściu na Reddita Diablo 4 zalewa nas fala memów na temat końca gry, zamiast końcowego etapu gry itp. Czy gracze mają prawo do narzekania? Wygląda a to, że tak. Jeden z twórców buildów do gry, MattGoesBuck opublikował wideo na Twitterze w którym twierdzi, że po wprowadzeniu aktualizacji stracił ponad 60 proc. obrażeń.

Nie tylko Matt narzeka. Na reddicie znajdziemy kilka popularnych postów pełnych krytycznej oceny działań Blizzarda i tego, jak bardzo według graczy twórcy gry nie rozumieją, w jak bardzo złym kierunku idą. Poniżej możecie zobaczyć owe wpisy i jeszcze kilka trafnych przykładów z Twittera.

Dalsza część artykułu pod materiałem wideo

Blizzard znacznie osłabił obrażenia od trafień krytycznych, obrażenia od wrażliwości, skrócenie czasu odnowienia, a także niektóre afiksy. Najbardziej dostało się jednak czarodziejom. Każdy z buildów tej postaci został katastroficznie znerfiony. Społeczności Diablo 4 bardzo się to nie podoba. Gracze narzekają na spowolnienie i niepotrzebne utrudnienie gry.

Zwracają uwagę także na fakt, że wszyscy uznawali Diablo 4 za ARPG (RPG Akcji), a w obecnym stanie ciężko to nazwać nawet MMORPG. Twierdzą, że radość czerpali z destrukcji, posiadania ogromnej mocy i przewagi nad demonicznymi stworzeniami. Teraz mogą co najwyżej zgarnąć od nich łomot. To mniej więcej tak, jakby w grze o Formule 1 ograniczyć prędkość maksymalną do 120 km/h, żeby jeździło się bezpieczniej.

Pełną listę zmian możecie znaleźć w naszym artykule: Aktualizacja Diablo 4 [1.1.0] - sezon 1. Spore zmiany w balansie klas.

Arkadiusz Stando, redaktor prowadzący Polygamii

Wybrane dla Ciebie
Komentarze (5)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.