Gracz CS:GO twierdzi, że nie musi już pracować. Tak zarabia się w e‑sporcie

Nicolai Reedtz kryjący się pod pseudonimem "Devi1ce" chwalił się w wywiadzie, że "zarobił wystarczająco, by z tego wyżyć". To gwiazda niedawnego transferu z Astralis do Ninjas in Pyjamas, na którym widniało około 3,5 miliona złotych.

Nicolai Reedtz
Nicolai Reedtz
Źródło zdjęć: © Getty Images
Arkadiusz Stando

15.05.2021 11:02

W rozmowie z SportExpressen, Reedtz opowiadał o negocjacjach, sławie i pieniądzach. Szczególnie to ostatnie rzuca się w oczy. Według informacji Dust2.dk, jego transfer kosztował aż 8 milionów koron szwedzkich. A co z pensją?

"Moja pensja wzrosła z kilku tysięcy do kilkuset tysięcy koron" - przyznaje gracz CS:GO. "Zawsze jest presja, kiedy znajdziesz się w środowisku o wysokich osiągnięciach, ale nie powiedziałbym, że jest jakakolwiek dodatkowa presja. Presja, która jest dla mnie ważna, to ta, którą mam na sobie, zawsze byłem dobry w odcięciu się od presji z zewnątrz" - mówi Dev1ce dla SportExpressen.

Ile zarabiają gracze CS:GO? W grę wchodzą miliony

Nie trudno mówić o presji, gdy w grę wchodzą tak duże pieniądze. Według danych Esports Earnings, Reedtz podczas swojej kariery zarobił prawie 7 milionów złotych w turniejach. To zaledwie część jego finansów, bo nie wlicza się w to pieniędzy ze sponsoringu oraz jego pensji.

25-letni gracz otwarcie mówi, że mógłby już zakończyć karierę i nie musi pracować do końca życia. Chce jednak osiągnąć znacznie więcej. Wierzy, że da radę grać nawet "do czterdziestki". Wszystko jest kwestią odpowiedniej motywacji. 

Źródło artykułu:Polygamia.pl
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (14)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.