Gotowi na powrót do Raccoon City?
Od pierwszych plotek na temat wieloosobowej odsłony Resident Evil tworzonej przez Slant Six minęło kilka miesięcy. Teraz nadszedł czas na konkretne informacje.
24.03.2011 | aktual.: 07.01.2016 16:52
Resident Evil: Operation Raccoon City to gra z okładki majowego numeru Official Xbox Magazine. Nie musimy jednak czekać tak długo. Masa szczegółów trafiła właśnie do Sieci. Oto najważniejsze z nich:
- Wracamy do Raccoon City, a akcja toczy się w roku 1998, w momencie wybuchu epidemii wirusa T.
- Wcielamy się w członków jednej z trzech frakcji: Umbrella Security Services (źli, tuszujący udział korporacji Umbrella w epidemii), US Spec Ops (dobrzy, przeszkadzają tym pierwszym) oraz bio-organiczne pokraki Umbrelli.
- Celem USS jest pozbycie się dowodów wskazujących na odpowiedzialność Umbrelli za wybuch pandemii. Poza zombiakami pozabijamy również ocalałych.
- Oprócz starć pomiędzy trzema wrogimi grupami nie zabraknie staromodnego wycinania kuśtykających nieumarłych.
- Rozgrywka to nie tylko bezmyślne strzelanie, ale również manipulowanie i napuszczanie wrogów przeciwko sobie.
- Mięso armatnie korzysta z trzech zmysłów: węchu, wzroku oraz słuchu.
- Fani serii na pewno rozpoznają pojawiające się w grze miejscówki oraz postacie. Nie trzeba jednak znać każdego niuansu z poprzednich gier, aby dobrze się w ORC bawić.
- Zależnie od sposobu rozgrywki możemy wpłynąć na historię serii. Wspomniane wcześniej znane postacie mogą nie wyjść ze spotkania z nami w jednym kawałku.
- Szykujcie się na "brudną" rozgrywkę i mroczniejszy niz dotychczas klimat.
- Motto przyświecające producentom brzmi: "To nie fair dać komuś wielką spluwę i zabrać amunicję."
- Nie zabraknie punktów doświadczenia, pozwalających na rozwój umiejętności.
Kolejne podejście Resident Evil do zabawy dla wielu graczy nabiera coraz konkretniejszych kształtów i przyznaję, że kierunek, w którym podążają Kanadyjczycy ze Slant Six może się podobać. Więcej szczegółów o Operation Raccoon City poznamy, gdy do sprzedaży trafi wspomniany już numer OXM.
[via Stickskills ]
Piotr Bajda