Gogle wirtualnej rzeczywistości to nie wszystko. W "przeżywaniu" gier może pomóc też... rękawica

Gogle wirtualnej rzeczywistości to nie wszystko. W "przeżywaniu" gier może pomóc też... rękawica

Gogle wirtualnej rzeczywistości to nie wszystko. W "przeżywaniu" gier może pomóc też... rękawica
marcindmjqtx
02.10.2014 12:20, aktualizacja: 05.01.2016 15:26

Wirtualna rzeczywistość to jeden z największych trendów w świecie gier w ostatnim czasie, a przecież żadne z produkowanych gogli nie trafiły jeszcze do sprzedaży. Ale, kto wie, może nie tylko one będę pomagać graczom w zatapianiu się w innych światach? Poznajcie Dexmo.

Dexmo to zakładany na dłoń egzoszkielet, który przechwytuje ruch i może dzięki temu służyć jako kontroler. Jasne, tego typu pomysły to żadna nowość, ale to urządzenie wygląda na o wiele dokładniejsze od innych. Tak działa we współpracy z Razer Hydra:

Przechwytywanie ruchu to jednak nie wszystko. Dexmo działa także w drugą stronę - może sprawić, że korzystająca z niego osoba poczuje, czego właśnie "dotyka". Nawet, jeśli to coś będzie istnieć jedynie w wirtualnej rzeczywistości.

Brzmi ciekawie? Owszem, tym bardziej, że Dexmo może być wykorzystywane nie tylko do gier. Twórcy sądzą, że może pomóc w produkcji muzyki, tworzeniu rysunków i animacji, a także do celów rehabilitacyjnych.

Na razie urządzenie jest jedynie prototypem. W październiku ma wylądować na Kickstarterze, twórcy będą chcieli uzbierać tam około 200 tysięcy dolarów. Gdy trafi już do sklepów, Dexmo ma kosztować mniej niż 200 dolarów.

[Źródło: Dexta Robotics]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)