God of War III mógł być FPS‑em

To niewiarygodne, ale był (i właściwie jest nadal) człowiek w Sony, który chciał by God of War III był przedstawicielem gatunku FPS. Ba, dyrektor artystyczny w SCEA, Ken Fieldamn, wręcz lobbował za takim rozwiązaniem.

God of War III mógł być FPS-em
marcindmjqtx

Bezowocnie próbowałem przekonać Stiga [reżysera GoW - przyp. M.L.] by zrobić z God of War III strzelankę z perspektywy pierwszej osoby. Kartos mógłby mieć naprawdę wielkie i złe spluwy, które rozerwałyby bogów na strzępy. Niestety on nie dostrzegł geniuszu tego pomysłu.Ja też nie dostrzegam.

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościsonyciekawostki
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.