Gigerowski Scorn powraca z gameplayem, demem i Kickstarterem

Gra powstaje od dwóch lat i ma już nawet wydawcę, ale twórcy są ambitni i chcą ją jeszcze bardziej dopracować.

Gigerowski Scorn powraca z gameplayem, demem i Kickstarterem
Patryk Fijałkowski

06.09.2017 13:57

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

Stąd prośba o składkę w wysokości 150 tysięcy euro. Niemal z marszu twórcy otrzymali już ponad 50 tysięcy, więc raczej nie będzie z tym problemu przez pozostałe 33 dni zbiórki. Trudno się zresztą dziwić - wizja studia jest bardzo atrakcyjna, a od teraz podparta mięsistym (dosłownie) fragmentem rozgrywki. Z kolei ci, którzy wspierają projekt, już 22 września otrzymają dostęp do dema.

Dwa lata produkcji i wsparcie wydawcy (Humble Bundle) przełożyło się najwidoczniej na konkretny build. Ebb Software są blisko ukończenia pierwszej z dwóch części Scorn, a pieniądze, które zbierają, potrzebne są do dopracowania gry. A jak ona prezentuje się aktualnie, zobaczycie poniżej:

Scorn Gameplay Trailer

Tak, H.R. Giger od początku był główną inspiracją Scorn, choć w niektórych miejscach da się też poczuć szczyptę Beksińskiego. Mamy do czynienia z surrealistycznym, wrogim i smutnym światem, w którym będziemy czuć się nieustannie zagubieni. Pierwszy gameplay pokazuje gęstą atmosferę podkreślaną nie tylko bardzo dobrą grafiką, ale i niepokojącą, ambientową muzyką czy dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Wystarczy zobaczyć tylko jak bohater napełnia kulami swój organiczny pistolet czy jak poruszają się dziwaczne stworzenia napotykane w dusznych korytarzach. Która istota jest wroga, a którą możemy spokojnie ominąć? Trudno powiedzieć. I chyba ta niepewność będzie leżeć u podstaw rozgrywki w Scorn.

Obraz

Scorn miał wyjść jeszcze w tym roku, ale, nawet ze zbiórką zakończoną powodzeniem, pierwszej części - zatytułowanej Dasein - mamy spodziewać się w 2018. I dobrze: Inner Chains pokazało, że piękny, surrealistyczny świat nie starczy, by stworzyć dobrą grę. Niech autorzy Scorna upewnią się, że poza atmosferą są w stanie zapewnić satysfakcjonującą rozgrywkę i opowiedzieć ciekawą historię. W końcu nie samymi widokami człowiek żyje.

Patryk Fijałkowski

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościgameplaykickstarter
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.