Gigantic przesunięte na przyszły rok. Zwolnienia w studiu Motiga
Testy wykazały, że nad grą trzeba jeszcze trochę popracować, a zasoby nie są nieograniczone.
Gigantic, czyli MOBA tworzona dla Microsoftu przez studio Motiga, zostało przesunięte na przyszły rok. Pierwszy tytuł mający pokazać prawdziwą siłę zintegrowanego systemu operacyjnego platform Microsoftu okazał się być nękanym przez zbyt duże problemy, aby pozwolić sobie na wydanie go w planowanym terminie. Po przeprowadzeniu serii wewnętrznych testów Motiga została zmuszona prosić graczy o wybaczenie, gdyż pracy okazało się więcej, niż początkowo planowano. To z kolei pociągnęło za sobą falę zwolnień, która zebrała żniwo 16 osób.
Jako startup, który jeszcze nie zaczął na siebie zarabiać, nasze zasoby są ograniczone. Wydłużając proces produkcji Gigantic musimy również inaczej rozplanować nasze zasoby. W rezultacie czego, studio opuściło 16 pracowników. Wszystkie dotknięte tym posunięciem osoby otrzymają odprawy i pomoc w znalezieniu nowej pracy. Gigantic zostało zapowiedziane jeszcze w 2014, jako darmowa gra dla posiadaczy systemu Windows 10. Na początku bieżącego roku, Microsoft ogłosił, iż tytuł trafi również na Xboksa One i bez problemów pogramy między platformami w trybie cross-play. Gra zapowiada się bardzo ciekawie i nie możemy doczekać się, aby ją przetestować.
[Źródło: Polygon]
Oskar Śniegowski