Giants: Citizen Kabuto

Giants: Citizen Kabuto

Dariusz Sztos
SKOMENTUJ

MEKOWIE

Historia 1: W poszukiwaniu Tela

Chłopiec zwany Timmy:Celem misji jest uratowanie tytułowego Timmiego- należy przy tym unikać starcia. Aby uniknąć pierwszej fali Rozpruwaczy należy udać się na plażę, a następnie za pomocą mapy znaleźć miejsce, w którym przetrzymywany jest Timmi. Przejdź plażę i wejdź na górę znajdującą się po drugiej jej stronie. Obejdź wioskę z prawej strony idąc ścieżką wzdłuż klifu. Dojdziesz do dwóch mostów wiszących. Przejdź je i zabij wszystkie Rozpruwacze, które pilnują Timmiego

Woskowe Bystrzaki:Celem jest schwytanie czterech z ośmiu Bystrzaków. Poczekaj pod skałą, dopóki Bystrzaki nie zaczną po kolei spadać (oznajmiają o tym obsypujące się kawałki skał) i ustaw się tak, by móc wskoczyć do wody po Bystrzaka, równocześnie mając dość miejsca, aby szybko dostać się z powrotem na brzeg (najlepiej używać jetpacka). Bystrzaki należy pojedynczo przenosić na Podest Bystrzaków.

Dylemat TelaNajpierw powinieneś oczyścić wyspę z wrogów. Zniszcz dwa Wielkie Rozpruwacze strzegące przepaści (miejsce z zerwanym mostem). Należy wykorzystać jetpacki, przeskoczyć kanion i zaatakować przeciwników od tyłu lub też stojąc niedaleko przepaści zmieniać szybko pozycję i wychylać się tylko na chwilę, by oddać strzał. Idziesz dalej w górę i dochodzisz do miejsca strzeżonego przez kolejne Wielkie Rozpruwacze. Zignoruj je i idź dalej do góry do miejsca, w którym rozbił się statek.

Gniazdo Rozpruwaczy:Z udziałem Tela łatwiej jest zabić Rozpruwacze. Na mapie znajdź miejsce, w które należy się udać, a następnie idź doliną dopóki na twojej drodze nie pojawią się Rozpruwacze. Wejdź na wzgórze i z dystansu załatw je. Przedostań się na sąsiednią wyspę. Uważaj, gdyż wysoka trawa na ostatniej wyspie kryje kilka ukrytych Rozpruwaczy. Można je wybadać strzelając kilka razy. Po pokonaniu przeciwników dochodzisz do wejścia do tunelu.

Droga na wyspę Sorka:Wyślij Tela do pierwszej doliny przez bramę- zrobi drogę przez hordy Rozpruwaczy, ty zajmij się niedobitkami. Postępuj tak samo w kolejnej dolinie. Dotrzesz do sklepu, w którym będziesz mógł uzupełnić zapasy oraz zdrowie. Zawsze używaj Tela do torowania sobie drogi. W ostatniej dolinie zdejmij snajperów stojących na wieżach. Docierasz do następnego wejścia do tunelu.

Historia druga:Głód w Dorszowych Wzgórzach

Głodny!:Musisz zdobyć pożywienie dla ojca Timmiego. W tym celu znajdź stado Wułów na mapie i rusz w ich kierunku. Zastrzel stado i zbierz 20 sztuk mięsa. Używaj Tela, by przedrzeć się przez Rozpruwacze.

Żona:Przyniosłeś ojcu Timmiego obiad, ale ojczulek narzeka na surowość posiłku. Misja polega na odbiciu nadwornej kucharki- czyt. jego żony. Podobnie jak w poprzedniej misji należy głównie wykorzystywać Tela do niszczenia oporu. Zeskocz ze skały nad ocean i idź wzdłuż plaży. Po drodze niszcz Rozpruwacze. Idź do sklepu, który znajduje się po prawej stronie plaży na małej wysepce. Idąc plażą zniszcz wieżyczki obronne na brzegu. Idź dalej brzegiem i wskocz na klif naprzeciw. Dojdziesz do wieży, w której przetrzymywana jest Żona. Użyj Tela, ale tak, by nie wchodził w zasięg stanowiska SAM znajdującego się na jednej z gór otaczającej dolinę, w której umiejscowiona jest wieża. Każ Telowi zniszczyć Koszary, a sam eliminuj wroga z klifu. Kiedy Tel upora się z opozycją, wejdź do wieży.

Droga do domu:Najpierw wyślij Tela przodem. Nigdy nie oddalaj się od klifu i pozwól Telowi robić swoje. Idąc dalej wstąp do sklepu, w którym uzupełnij amunicję oraz zdrowie. Następnie zniszcz Rozpruwacze znajdujące się na twojej drodze i udaj się w kierunku domu Timmiego. Tam spotkasz Wielkiego Rozpruwacza. Po jego eksterminacji idź do domu ojczulka.

Wysoka wioska:Idź w kierunku sklepu i uzupełnij amunicję i zdrowie. Znajdź miejsce koło sklepu, z którego widać Koszary i korzystając z trybu snajperskiego zniszcz je. Zabij kilka Rozpruwaczy, które ruszą w twoją stronę. Wróć na plażę i znajdź drugie dogodne miejsce do zniszczenia następnych Koszar (druga górka licząc od strony sklepu). Ponownie zabij Rozpruwacze. Tam, gdzie klif zakręca znajdź dogodne do wejścia miejsce. Użyj Dopalacza by dostać się na górę do wioski. Będąc już na górze w pierwszej kolejności zajmij się Koszarami, co powstrzyma hordy Rozpruwaczy nacierające na ciebie. Po zniszczeniu pierwszej części wioski idź przez bramę do drugiej jej części. Znowu, w pierwszej kolejności zajmij się Koszarami, a dopiero potem pojedynczymi Rozpruwaczami.

Dziadek BurszurasNajlepiej przez wioskę, którą właśnie oswobodziłeś wróć do sklepu i uzupełnij ponownie zapasy, sprawdź mapę i udaj się bezpośrednio do Dziadka Burszurasa likwidując po drodze opozycję.

Historia trzecia:Więzienie imienia Wierzynka

Dylemat Rega:Musisz znaleźć i zabić Sonaka, by uwolnić Rega. Najlepszym sposobem na wykonanie tej misji jest wejście na klif po prawej stronie wyspy. Idąc nim dojdziesz do wiszącego mostu i tam zobaczysz Sonaka. Zabij go z dystansu przy pomocy karabinu maszynowego.

Burszuras czeka:Dziadunio Burszuras czeka na ciebie w miejscu, z którego przyszedłeś po Rega. Znowu wejdź na klif, którym szedłeś poprzednio i użyj Tela oraz Rega by oczyścić drogę z Rozpruwaczy.

Koszary Gwardzistów:W centrum mapy znajdują się trzy Koszary, które należy zniszczyć. Idź do sklepu i uzupełnij amunicję oraz zdrowie. Następnie idź bezpośrednio w kierunku Koszarów. Wejdź do doliny poprzez wyłom w skale i zniszcz Koszary znajdujące się w dolinie na wprost oraz Koszary znajdujące się z lewej strony. Wróć do sklepu i uzupełnij amunicję. Zlikwiduj następnie ze snajperki Koszary umiejscowione w głębi mapy na górze. Każ Telowi i Regowi zniszczyć resztkę niedobitków, a sam zajmij się ich eksterminacją z daleka. Po wyeliminowaniu wszystkich nieprzyjaciół wejdź do góry i idź poprzez mosty wiszące w kierunku wieży.

Patrole Sonaków:Pozwól by wróg podszedł do ciebie na odległość strzału ze snajperki i po kolei eliminuj poszczególne patrole Sonaków. Pozostałymi niech zajmą się Reg i Tel.

Katapulty:Pierwszą rzeczą jest oczyszczenie doliny oraz otaczających ją wzgórz z Gwardzistów z Rogami (używają rogów oznajmiając o twojej obecności- użyj snajperki) oraz snajperów. Po wykonaniu tego zadania można przypuścić atak na wyrzutnie. Idź do sklepu znajdującego się po południowej stronie wyspy i zaopatrz się, a następnie wejdź na górę i stopniowo eliminuj wroga przy pomocy karabinu snajperskiego. Następnie przypuść szturm na katapulty. Jak zwykle rozsądnie używaj przyjaciół. Winda im. Wierzynka:Chyba najprostsza misja w grze. Wyślij Tela i Rega do ataku na Gwardzistów, a sam biegnij do windy. Dotarcie do windy i wjazd na górę to wszystko czego potrzebujesz, by wykonać misję.

Więzienie im Wierzynka:Misja, w której nie trzeba nawet wchodzić w bezpośredni kontakt z wrogiem. Używając snajperki eliminuj Gwardzistów i Vermy (gdy zabraknie ci amunicji rób zakupy w sklepie). Kluczem do tej misji jest cierpliwość. Próbuj różnych kątów ostrzału. Po zlikwidowaniu przeciwników wyślij Teda i Rega, aby oczyścili z Rozpruwaczy drogę do więzienia. W sklepie kup Bombę i podłóż ją u bramy więzienia. Oddal się na bezpieczną odległość i podziwiaj wybuch.

Historia czwarta:W poszukiwaniu Timmiego:

Plac tortur:Znajdziesz się naprzeciw Koszarów Rozpruwaczy, które musisz zlikwidować w pierwszej kolejności oraz zabić wszystkie Rozpruwacze z nich wychodzące. Udaj się do sklepu położonego na południowym wschodzie (w wiadomym celu). Do wykonania kolejnych zadań użyj millenium Guna. Zniszcz Koszary oraz atakujące cię Rozpruwacze. Następnie zniszcz wieżyczkę broniącą dostępu do doliny. Wdrap się na wzgórze na północnej stronie doliny i stamtąd zniszcz pozostałe Koszary oraz każ Telowi i Regowi zniszczyć straże Władczyń, byś mógł podłożyć zakupioną w sklepie znajdującym się nieopodal warowni bombę. Należy ją umieścić pod drzwiami i oczywiście nie pukać, gdyż można stracić paluszki ;-).

Młode!:Nie zbliżaj się do Potomków Kabuto! Musisz trafić w słaby punkt (punkt w kolorze zielonym znajdujący się na podbrzuszu). Użyj do tego celu snajperki. Trzy trafienia i możesz czuć się posiadaczem przepięknej skóry Dziecka Kabuto (doskonale prezentuje się nad kominkiem). Strzelaj tylko z czystej pozycji, bo inaczej zabraknie ci amunicji i będziesz zmuszony do zbliżenia się do Młodych. Jeżeli tak się stanie, pozwól Telowi i Regowi strzelać do woli, a sam celuj z karabinu maszynowego w słaby punkt Kabuto.

Dylemat Gordona & Bennetta:Wejdź na brzeg areny, na której hasały sobie jeszcze przed chwilą Młode Kabuto. Użyj jetpaka, by dostać się bezpośrednio do fortecy (trzymaj cały czas wciśnięty przycisk odpowiedzialny za latanie). Zniszcz wieżyczki za pomocą wyrzutni rakiet lub snajperki. Udaj się na szczyt fortecy (od tylu) i używając jetpacka zleć o poziom niżej. Wejdź do fortecy.

Historia piąta:Bitwa

Szarżor:Wyeliminuj najpierw Rozpruwacze za pomocą członków drużyny. Następnie odeślij przyjaciół w miejsce poza doliną (po co mają się szwendać pod kopytami Szarżora). Słabym punktem zwierzaka, którego musisz pokonać, jest otwarty pysk (trudno nie zauważyć tej czerwonej gęby). Stań na środku areny. Pozwól, aby Szarżor biegł wprost na ciebie. Kiedy otworzy pysk strzel z karabinu maszynowego. Jeżeli nie trafisz musisz szybko odskoczyć w bok. Kilkanaście celnych strzałów i zwierzak padnie (nie staraj się zabić Szarżora w jednej czy dwóch szarżach).

Bitwa:Idź razem z drużyną w stronę warowni (sprawdź na mapie azymut). Kiedy będziesz dochodzić do wioski Bystrzaków wyeliminuj dwie wieżyczki umiejscowione na wzgórzu na wprost oraz na drugim, bliższym wzgórzu znajdującym się na lewo od plaży. Cały czas wykorzystuj drużynę do eliminowania Rozpruwaczy. Zabierz wszystkie Bystrzaki z wioski (upewnij się, że twoi towarzysze z drużyny wzięli po jednym Bystrzaku), zabij Wuły i zbierz 20 sztuk mięsa (będzie ci potrzebne przy budowaniu bazy). Wróć do bazy i upewnij się, czy wszystkie Bystrzaki zostały pozostawiane na Podeście Bystrzaków. Zbuduj bazę oraz mury ochronne zamykające wejście do doliny z czterech stron. Jeżeli zabraknie pożywienia dla Bystrzaków wyrusz na polowanie na Wuły (unikaj walki z Gwardzistami), jednocześnie każ swoim towarzyszom ochraniać Burszurasa i Bystrzaki. Kiedy już zbudujesz kompletną bazę, idź do sklepu i weź bombę. Trzymając się plaży idź razem z drużyną w stronę fortecy, aż dojdziesz do wzgórza (eliminuj wszystkie patrole Gwardzistów!). Wejdź na wzgórze i każ drużynie zniszczyć Koszary Rozpruwaczy oraz Rozpruwacze, a sam załatw przy pomocy snajperki wieżyczki oraz snajpera na wieży znajdującej się niedaleko warowni. Po załatwieniu sprawy przeskocz na sąsiednie wzgórze, na którym stała bliższa wieżyczka i każ swojej drużynie zniszczyć Koszary Gwardzistów w dolinie. Dobij pozostałe mięso armatnie. Podłóż bombę. BUM- w ten właśnie sposób przeszedłeś „Mekowską” część gry.

DELFI

Opowieść pierwsza:Yan, Bystrzak Samuraj

Yan , Bystrzak SamurajPróba polegająca na zebraniu Bystrzaka. Każdy nowy Bystrzak będzie dawał nowe umiejętności, a najważniejszą, z punktu widzenia Delfi, rzeczą do zapamiętania jest to, że może się ona leczyć w wodzie. Niszcz wrogów do czasu, kiedy dotrzesz do Bystrzaka. Zanieś Bystrzaka do Yana.

Bystrzak w Bańce: Eliminuj Gwardzistów i Rozpruwacze, aż dojdziesz do większego akwenu wodnego. Idź jego brzegiem w górę nie zważając na ogień Gwardzistów. Na górze zobaczysz Bystrzaka stojącego nad przepaścią. Użyj na nim czaru Bańka i zeskocz ze skały do wody. Wróć do Yana.

Moc turbo:Wejdź do sklepu i kup łuk snajperski. Oprócz niego zdobędziesz tam również kilka innych czarów. Używaj łuku snajperskiego do czasu, kiedy Władczynie nie podejdą bliżej, wtedy przełącz łuk na tryb hellfire. Z daleka zniszcz Koszary Gwardzistów i dobij resztę według uznania.

Pokojowa mantra Yana:Używając czaru turbo, omiń Władczynie lub zabij je- do wyboru- i wejdź do sklepu na wyspie. Weź więcej zaklęć oraz broni. Zabijaj Gwardzistów z daleka. Najlepszą bronią jest łuk snajperski lub czary ofensywne dalekiego zasięgu. Jeżeli skończy ci się amunicja, wróć do sklepu. Kilkanaście sekund powinno wystarczyć, aby wyeliminować wszystkich przeciwników.

Historia druga:Zaginione Odrzunarty

Szturm na Koszary: najważniejszą rzeczą w tej misji jest to, aby używać jak najczęściej miecza. Każda ofiara miecza podwyższa energię duszy, która jest potrzebna do budowy bazy. Używaj czasu spowolnienia dla zatrzymania oddziałów wroga, a następnie wycinaj w pień ile się tylko da. Zawsze trzymaj w pogotowiu czar naprawy na wypadek ataku na bazę. Przyprowadź Bystrzaki z dwóch niedaleko położonych wiosek. Jak najszybciej zbuduj pole ochronne i stopniowo naprawiaj je kiedy wróg naciera na twoją bazę. Kiedy tylko otrzymasz czar tornada (po zbudowaniu bazy), znajdź na mapie Koszary i zniszcz je.

Odrzunarty:Użyj turbo, aby dostać się na klif. Nie zwracaj uwagi na lecące w twoją stronę pociski gwardzistów ani rakiety z wieżyczek lecz idź bezpośrednio na przystań do odrzunart.

Ucieczka na Odrzunartach:Jedyną rzeczą jaką należy pamiętać w tej misji jest to, by używać turbo powerupów, aby przejeżdżać przez ściany z kryształu. Można również w tym celu użyć rakiet (dwóch na ścianę).

Rozgrzewka przed wyścigiem:Po zaopatrzeniu się w sklepie w czary i broń należy zniszczyć straż na obu wyspach. Najlepiej używać łuku snajperskiego, natomiast resztę jednostek zniszczyć z bliższej odległości.

Historia trzecia:Wyścig Odrzunart

Wyścig 1:Wyścig składa się z czterech okrążeń i jest utrzymany w typowej konwencji. Używaj zebranych powerupów turbo podczas wychodzenia z ostrych zakrętów, co pozwala ścinać łuki równocześnie nie tracąc szybkości.

Wyścig 2:Jedyną różnicą jest to, że trasa posiada więcej ostrych zakrętów. Uwagi jak wyżej.

Wyścig 3:Przeciwnicy są sprytniejsi- często zajeżdżają drogę, ale stosując taktykę jak w poprzednich wyścigach osiągnięcie wygranej to pestka.

Historia czwarta:Flota Władczyń:

Flota Saffo:Podobnie jak w drugiej części musisz zbudować szybko bazę oraz postawić pole ochronne i na bieżąco reperować powstałe uszkodzenia. Sprowadź Bystrzaki z wioski położonej na północy tam, gdzie znajduje się wieża ze snajperem. Po uzyskaniu czaru tornado idź bezpośrednio do Koszar Gwardzistów i zniszcz je czarem Tornado. Wróć od bazy i w imprezowni wybierz opcję budowy sklepu. Zbuduj sklep niedaleko miejsca, w którym zakotwiczyła flota Saffo i korzystając z czarów Tornado zniszcz statki Saffo.

Historia piąta:Królowa Saffo:

Wielki wyścig Odrzunart:Czeka cię następny wyścig. Tym razem jednak straże będą strzelały w trakcie wyścigu, więc używaj turbo na strzeżonych odcinkach trasy. Używaj turbo przy wyjściu z zakrętów i nie staraj się za wszelką cenę zdobywać powerupów, bo tracąc w ten sposób prędkość, pozbawiasz się zwycięstwa w wyścigu.

Pałac Saffo:Użyj dokładnie tej samej taktyki co poprzednio, czyli zbuduj bazę i weź czar tornado. Idź bezpośrednio do Koszar Gwardzistów i zniszcz je.

Polowanie na Saffo:Użyj turbo, by wskoczyć do wulkanu znajdującego się za zniszczonymi Koszarami.

Spotkanie w wulkanie:Musisz pokonać mamuśkę. Najlepszym sposobem na pokonanie Saffo jest używanie czaru spowolnienia, równocześnie używając miecza. By uniknąć czarów królowej stosuj często turbo. Jeżeli Saffo trafi cię i poziom życia spadnie poniżej wartości krytycznej (poniżej połowy) wejdź do wody i pływaj w kółko cały czas używając turbo. Kilka celnych uderzeń mieczem i Saffo jest już przeszłością. To już wszystko jeżeli chodzi o Delfi. „And the winnner is: KABUTO!!!”

KABUTO

Historia 1Narodziny Giganta:

Atak na złych Bystrzaków:Zjadaj strażników, by zyskać zdrowie. Następnie rozwal domy w wiosce i oczywiście zjadaj napotkane Bystrzaki, co pozwoli Ci na szybki wzrost i nabranie normalnych rozmiarów. Zniszcz bramę i misja jest twoja.

Droga wyjścia:Powinieneś łatwo zniszczyć swoich wrogów. Pomoże ci w tym rozmiar i wiążąca się z wielkością siła. Chętnie też konsumuj Bystrzaki. Następnie rozwal bramę i przejdź przez nią.

Historia drugaDorastanie:

Potwór dorasta:Musisz urosnąć na tyle, by móc zniszczyć kamienną bramę zamykającą dostęp do plaży, lecz uważaj na wieżyczki strażnicze w wiosce. Zniszcz Koszary i skonsumuj przeciwników. To pomoże osiągnąć rozmiar i wypełnić tę misję.

Potworne macierzyństwo:Nie używaj swoich potomków do niszczenia wieżyczek- są zbyt mali. Niestety, musisz zniszczyć je sam ;-)). Zniszcz bramę i nie zwracając uwagi na wrogów idź dalej. Zniszcz kolejną bramę.

Historia trzecia:Ogniem i pięścią

Kaniony Kabuto:Musisz znaleźć sekretne wejście do kanionu. Trzymając się prawej strony wyspy idź cały czas prosto, aż dojdziesz do koszar strzeżonych przez wieżyczki. Za kilkoma drzewami znajdziesz wejście do małego kanionu. Na końcu przejścia zobaczysz ścianę, którą należy rozwalić.

Wulkan Kabuto:Możesz iść kanionem (więcej problemów) lub najlepiej wejdź na górę i zajdź do Koszar od tyłu. Zeskocz na dół i zniszcz wieżyczki. W oddali zobaczysz skałę wulkaniczną. Weź duży rozbieg i przeskocz na górę, na której znajduje się owa skała. Uderz w kolumnę i za pomocą kawałków, które powstaną w ten sposób, z daleka zniszcz Koszary.

Szkło powiększające I:Idź dokładnie tą samą drogą, którą przyszedłeś. Gdy będziesz niedaleko wioski Bystrzaków (zielone kropki na mapie) w oddali zobaczysz bramę. Idź górą w jej kierunku i przeskocz przepaść. Rozbij bramę i uderz w kryształową kolumnę stojącą na środku. Weź kawałek rozbitego kryształu i wyjdź przez bramę, którą przed chwilą rozbiłeś. Skręć w prawo i zeskocz na suchy ląd. Idź prosto, aż po prawej stronie nie zobaczysz kryształowych drzwi. Użyj kryształu, żeby zniszczyć bramę i przejdź przez nią.

I Portal wyjściowy:Ignoruj wszystkich wrogów i idź prosto do portalu rozbijając po drodze kolejne bramy.

Historia czwarta:Ostatnia forteca Władczyń

Szkło powiększające II:Idź na zachodni kraniec mapy wzdłuż strumienia przepływającego przez środek krainy. Potrzebny kryształ znajdziesz za Koszarami wroga. Zburz je, uderz w kolumnę i weź kawałki kryształu. Nie zwracając uwagi na szarże Gwardzistów i idź wzdłuż strumienia na wschodnią stronę doliny. Rozbij bramę stojącą na twojej drodze. Skręć w prawo i nie zwracając uwagi na opozycję (ależ te misje przeznaczone dla Kabuto są łatwe) idź dalej, aż dojdziesz do drugiej kryształowej bramy. Użyj, podobnie jak zrobiłeś to wcześniej, kryształu do skruszenia zapory.

Ostatnia baza Władczyń:Nie zwracaj uwagi na wrogów, idź prosto przed siebie. Przejdź przez most, zniszcz bramę i to wszystko.

Wejście do portalu II:Przejdź pierwszy krąg gór i kieruj się do bramy na końcu wyspy. Nie zwracając uwagi na Gwardzistów, idź na górę w kierunku portalu.

Historia piąta: Obywatel Kabuto:

Obywatel Kabuto:Nie zatrzymuj się, by zabijać wrogów- ewentualnie tylko pożywiaj się systematycznie. Kiedy dojdziesz do plaży wdrap się na klif i idź dalej przed siebie. Zignoruj wszystkich napotkanych wrogów, idź w kierunku bramy i zniszcz ją.

Kanały Kabuto:Idź ścieżką biegnącą dookoła wyspy, aż dojdziesz do systemów kanałów. Następnie skręć w lewo i idź najprostszą drogą do bramy. Szybko biegnij do bramy.

Wspinaczka do wielkiej walki:Musisz dotrzeć do wulkanu unikając ataków. Idź prosto przez kanały, potem w prawo, do góry i jeszcze raz w prawo. Teraz idź drogą cały czas prosto nie zwracając uwagi... (to już chyba było). Dochodzisz do wulkanu.

Pokonaj Kabuto:Wystarczy tylko delikatnie swoją olbrzymią pięścią popchnąć potwora. Upadnie i gra prawie jest już skończona.

Nie... Pokonaj Kabuto:Słabym punktem Kabuto jest zielona plamka znajdująca się na brzuchu potwora i tam właśnie należy celować. Zawsze wzbijaj się w powietrze, by uniknąć uderzeń w ziemię Kabuto i ewentualnie chowaj się w bunkrze. Najlepiej jest strzelać w trybie snajperskim bezpośrednio po tym, jak Kabuto wyląduje. Powinieneś uzyskać kilka dogodnych sytuacji do oddania celnego strzału w żołądek Kabuto (jeżeli Kabuto zdoła cię dorwać w swoje łapy, już po tobie). Zabicie Kabuto wymaga praktyki i przede wszystkim czasu i cierpliwości, ale po kilkunastu próbach ujrzysz wreszcie napis „KONIEC”.

Kilka uwag.-W misjach, w których buduje się bazę, warto dać się zabić, kiedy konstrukcja jest już prawie gotowa. Baza będzie nadal stała, a przeciwników będzie o wiele mniej.-Najpotężniejszymi broniami w grze są: karabin i łuk snajperski. Większość wrogów można zniszczyć z daleka nie wchodząc w bezpośredni kontakt.-Na bliskich dystansach stosuj karabin maszynowy.-Na wiele, wydawałoby się niedostępnych wzgórz można wskoczyć trzymając cały czas wciśnięty klawisz odpowiadający za latanie.

Źródło artykułu:

Wybrane dla Ciebie

Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Rebel Wolves potwierdza. Dawnwalker to ich debiutancka gra
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
Assassin's Creed Red to potężna inwestycja Ubisoftu. Jest przeciek
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
DualSense V2 wycieka. Czyżby mocniejsza bateria?
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Horizon Forbidden West na PC coraz bliżej. Nvidia wkracza do akcji
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Imponująca sprzedaż Cyberpunk 2077: Phantom Liberty. Liczby mówią wszystko
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Xbox Game Pass z mocnymi grami w styczniu. Potężne otwarcie roku
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
Star Wars Outlaws: wycieka termin premiery. Ubisoft dementuje
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
PS5 rozbija bank. Imponujące wyniki sprzedaży
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
The Day Before za niespełna tysiąc złotych. Nie, to nie żart
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
Hakerzy ujawnili plany Insomniac Games. Sześć gier na liście
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
PS5 Pro z własnym DLSS. Nieoficjalne doniesienia o planach Sony
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne
Nie będzie The Last of Us Multiplayer. To już pewne