Ghost Recon: Shadow Wars wygląda na coś dla fanów strategii
Galerie portów "dużych" gier na nową, przenośną konsolkę Nintendo pokazują, że ich autorzy nie boją się stawiać na trójwymiar i oprawę podobną do oryginału. W przypadku Ghost Recon: Shadow Wars będzie jednak inaczej. Julian Gollop, jeden z twórców serii X-Com zamierza zmienić taktyczną strzelaninę w turową grę strategiczną.
25.01.2011 | aktual.: 06.01.2016 14:30
Jak na produkcję, szykowaną na start konsoli 25 marca, o samej grze wiemy stosunkowo niewiele, ale osoba Gollopa i obrazki sprawiają, że na pewno zapamiętałbym ten tytuł rozważając listę pierwszych zakupów. No, ale mi wystarczy tylko napomknięcie o X-Com, bym zatopił się we wspomnieniach nocy, spędzanych na obronie Ziemi przed Kraboludami.
Kampania Shadow Wars ma wystarczyć ponad 30 godzin rozgrywki, a trzeba dodać do tego jeszcze 20 osobnych wyzwań oraz pojedynki 1 na 1 z innym graczem na tej samej konsoli. Nie zabraknie też podziału na klasy postaci, odblokowywania nowych umiejętności i ekwipunku za postępy w grze.
Mam dobre przeczucia.
[via TinyCartridge]
Maciej Kowalik