Ghost of Tsushima i turystyka. Gadżety z gry posłużą jako pamiątki
Ghost of Tsushima zagości w prawdziwym świecie. Mowa konkretnie o gadżetach. Stowarzyszenie zajmujące się promocją wyspy Cuszima zamierza sprzedawać oficjalne artykuły, związane z dziełem autorstwa Sucker Punch Productions.
Specjalna akcja, będąca współpracą pomiędzy twórcami gry, a władzami wyspy, rozpocznie się 29 kwietnia. Turyści będą mieli okazję zwieńczyć swoją podróż w bardzo oryginalny sposób.
Oficjalne gadżety związane z grą Ghost of Tsushima, to nie tylko doskonała pamiątka dla graczy, ale też wyjątkowa promocja tytułowej wyspy. Każdy turysta jest na wagę złota, ponieważ wyspa mocno "ucierpiała" w czasach największych restrykcji covidowych.
Jeśli chodzi o ofertę, to wybór jest całkiem spory: bluzy z kapturem, koszule, bandany, szaliki, koszulki, kubki, naklejki, skarpetki, naklejki na kontrolery oraz konsole. Wszystko w oparciu o motywy z gry Ghost of Tsushima. Więcej informacji znajdziemy na oficjalnej stronie Tsushima Local Promotion Association.
Warto podkreślić, że historia dobrych relacji między Sucker Punch, a władzami Cuszimy, jest znacznie starsza. W ubiegłym roku Hiroki Hitakatsu (burmistrz) uhonorował twórców gry, twierdząc, że przyczynili się do promocji wyspy. Tym sposobem Nate Fox i Jason Connel zostali "dożywotnimi ambasadorami" Cuszimy.
Sebastian Barysz, dziennikarz Polygamii