Get Even chce być pierwszą polską grą wykorzystującą wirtualną rzeczywistość

I pewnie będzie, jeśli wcześniej nie ukaże się żadna inna taka produkcja.

Get Even chce być pierwszą polską grą wykorzystującą wirtualną rzeczywistość
marcindmjqtx

03.04.2014 | aktual.: 12.12.2016 16:24

Hełmy wirtualnej rzeczywistości są teraz na topie. Facebook dopiero co kupił Oculus Rift za 2 miliardy dolarów. Sony ma swój Project Morpheus. Plotki mówią, że i Microsoft coś po cichu knuje... Nic dziwnego, że także polscy twórcy gier interesują się tą technologią.

Pierwszym studiem, które jest otwarcie zainteresowane tworzeniem gier wykorzystujących VR jest gliwickie The Farm 51. Jego powstająca produkcja, strzelanka Get Even, już korzysta z jednej przełomowej technologii - grafika 3D tworzona jest na bazie zdjęć rzeczywistych obiektów, co sprawia, że faktycznie można ją nazwać fotorealistyczną. Do tego twórcy chcą także dorzucić wirtualną rzeczywistość. Co jest ciekawe tym bardziej, że fabuła gry będzie w jakiś sposób kręcić się wokół alternatywnych rzeczywistości, zmieniania wspomnień innych ludzi i futurystycznych urządzeń wykorzystywanych w tym celu...

- Chcemy, by nasza gra w pełni wykorzystywała ten potencjał - mówi Wojtek Pazdur, szef studia. - Połączenie rozgrywki osadzonej w wirtualnej rzeczywistości z naszą technologią skanowania jest sporym wyzwaniem, ale wierzymy, że uda się stworzyć opowieść, której nie można opowiedzieć innym językiem niż za pomocą tych rozwiązań. Już pierwsze efekty tej integracji są bardzo obiecujące. Mamy nadzieję, że Get Even będzie solidnym punktem odniesienia dla innych produkcji korzystających z urządzeń VR.

Więcej o grze i wirtualnej rzeczywistości twórcy opowiadają na najnowszym zwiastunie:

[Żródło: informacja prasowa]

Tomasz Kutera

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomościpolecamythe farm 51
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.