Geralt powiększy font i przestanie podpalać świeczki przy skrzyniach - znamy szczegóły nowego patcha
01.06.2015 10:13, aktual.: 05.01.2016 15:04
Zalogowani mogą więcej
Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika
Łatka powinna pojawić się na dniach.
Marcin Momot z CD Projekt RED podzielił się na oficjalnym forum częściową listą zmian, które wprowadzi nadchodzący patch 1.04/1.05. Co zostanie poprawione?
- Geralt nie będzie już podpalał świeczek, gdy gdzieś obok będzie skrzynia lub inny obiekt, z którym można wejść w interakcję;
- interfejs i elementy HUD włącznie z fontem zostaną powiększone;
- zniknie błąd, w którym Geralt nie dostawał punktów doświadczenia za wykonywanie zadań;
- gra nie zawiesi się już podczas ekranu ładowania;
- ogólne poprawy wydajności i stabilności;
- lepsza wydajność podczas przerywników filmowych;
- usprawniona płynność kamery;
- poprawione bugi w zadaniach, zarówno głównych, jak i pobocznych - ich listę znajdziecie tutaj.
Jak widać zmian szykuje się sporo i są to rzeczywiście najważniejsze rzeczy, na jakie narzekali gracze. Momot podkreślił, że nie są to też wszystkie poprawki. Studio stara się upchać jak najwięcej, problem ze spadkiem klatek na sekundę na PS4 również jest rozpracowywany. Tak czy inaczej: nadchodzi czas miecza i topora, czas większej czcionki i nieirytującej świeczki. Oby wszystko poszło zgodnie z planem.
[źródło: forum CD Projekt RED]
Patryk Fijałkowski