Gearbox mógł zrobić Blade Runnera, ale zrezygnował
Do tej pory powstały dwie gry na podstawie kultowego filmu Łowca androidów Ridleya Scotta - prosta strzelanka z 1985 roku i świetna przygodówka z 1997 roku. Jak zdradził Randy Pitchford, trzecią miał okazję stworzyć Gearbox, ale ostatecznie z tego zrezygnował.
21.11.2009 | aktual.: 07.01.2016 16:22
Jeden z moich partnerów, Brian Martell, miał Blade Runnera na liście tytułów, których chcieliśmy użyć. I mogliśmy ją mieć. Ale projekt upadł od strony biznesowej, bo żeby zrobić grę tak, jak chcieliśmy, musielibyśmy wydać 25 milionów dolarów. I po przeliczeniu wszystkiego wyszło nam, że koszta by się nam nie zwróciły.Oprócz dużego budżetu, problemem byłyby również wysokie koszta marketingu, które sprawiłyby, że projekt byłby nieopłacalny. Pitchford nie zdradził, jak właściwie miał wyglądać projekt, ciężko jest więc stwierdzić, na ile dobra i oddająca sprawiedliwość filmowi Ridleya Scotta i książce Philipa Dicka byłaby to gra. Jeśli o mnie chodzi, przygodówka Westwood Studios z 1997 jest jedną z moich ulubionych gier wszech czasów.
[via 1up]