Gearbox kończy wspieranie Battleborn

Wtyczka zostanie wyciągnięta na początku 2021 roku.

Gearbox kończy wspieranie Battleborn
Bartosz Witoszka

26.11.2019 10:44

Jak zauważył Bartek Stodolny w swojej recenzji Battleborn, porównywanie produkcji Gearboksu do Overwatcha było nietrafione. Choć na pierwszy rzut oka obie produkcje są podobne, to jednak u ich podstawy leży inny pomysł na rozgrywkę i przez to są skierowane do innych odbiorców. Jak się to jednak skończyło chyba wszyscy doskonale wiedzą - headshooter od Blizzarda trzyma się dobrze, a zapowiedziany na BlizzConie Overwatch 2 na nowo rozbudził nadzieję fanów. Z kolei strzelanka od Gearbox, mimo że pojawiła się miesiąc wcześniej niż produkcja Blizzarda, już na wstępie przegrała i rok po premierze pojawiła się darmowa wersja próbna, która de facto była czymś w rodzaju wersji free-to-play.

Jakiś czas temu na oficjalnej stronie wydawcy pojawiła się informacja, że w styczniu 2021 roku serwery Battleborn zostaną wyłączone, a gra nie będzie grywalna w żadnej formie. Już wcześniej wydawca przeniósł większość zespołu do innego projektu - dziś wiemy, że był to Borderlands 3 - przez co gra od dłuższego czasu nie doczekała się dużego rozszerzenia. Możliwość zakupu wirtualnej waluty i samej gry zniknie z elektronicznej sprzedaży 24 lutego, jednak po tym czasie dalej będzie można ją zdobyć grając z innymi.

Sam byłem (i dalej trochę jestem) “team Overwatch” i produkcja Gearboksu ominęła mnie szerokim łukiem. Nawet jeśli gry nie były takie same, to, cóż, gracze uznali inaczej i wybrali to, co w danej chwili wydawało się ciekawsze. Zresztą, deweloperzy i tak nie mieli lekko - raz, że zostali zaszufladkowani jako “goście od Bordleralndsów” i gracze oczekiwali po prostu kolejnej części dobrze znanej produkcji. A po drugie, konkurowanie z “nową marką Blizzarda” jest samo w sobie czymś trudnym.

Bartek Witoszka

Źródło artykułu:Polygamia.pl
wiadomości2k gamesbattleborn
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (1)
© Polygamia
·

Pobieranie, zwielokrotnianie, przechowywanie lub jakiekolwiek inne wykorzystywanie treści dostępnych w niniejszym serwisie - bez względu na ich charakter i sposób wyrażenia (w szczególności lecz nie wyłącznie: słowne, słowno-muzyczne, muzyczne, audiowizualne, audialne, tekstowe, graficzne i zawarte w nich dane i informacje, bazy danych i zawarte w nich dane) oraz formę (np. literackie, publicystyczne, naukowe, kartograficzne, programy komputerowe, plastyczne, fotograficzne) wymaga uprzedniej i jednoznacznej zgody Wirtualna Polska Media Spółka Akcyjna z siedzibą w Warszawie, będącej właścicielem niniejszego serwisu, bez względu na sposób ich eksploracji i wykorzystaną metodę (manualną lub zautomatyzowaną technikę, w tym z użyciem programów uczenia maszynowego lub sztucznej inteligencji). Powyższe zastrzeżenie nie dotyczy wykorzystywania jedynie w celu ułatwienia ich wyszukiwania przez wyszukiwarki internetowe oraz korzystania w ramach stosunków umownych lub dozwolonego użytku określonego przez właściwe przepisy prawa.Szczegółowa treść dotycząca niniejszego zastrzeżenia znajduje się  tutaj.