Garść szczegółów o graniu na iPhone

Garść szczegółów o graniu na iPhone

Garść szczegółów o graniu na iPhone
marcindmjqtx
15.03.2009 12:00, aktualizacja: 15.01.2016 14:20

Podczas trwającej konferencji SXSW odbył się panel poświęcony iPhonowi i grom na tę platformę. Brały w nim udział takie firmy jak: ngmoco, Pangea Software i ludzie odpowiedzialni za takie tytuły jak Aurora Fein i Raven Zachary. Pozwoliłem sobie wynotować najciekawsze informacje:

  • niestety nie ma danych ile jest iPhonów i iPodów Touch na rynku, przewiduje się, że jest to ok 20-30 milionów
  • 70% urządzeń mobilnych przeglądających internet to iPhony/iPody
  • przeciętna rozgrywka w Rolando trwa 20 min, w MazeFindera - 6 min
  • sporym problemem dla twórców jest rozłączanie się graczy podczas rozgrywek sieciowych, w związku z tym często oglądamy nagraną sekwencję grania, a nie czyjąś grę na żywo
  • Aurora Feint zanotowała milion pobrań w przeciągu pierwszego miesiąca
  • Aurora Feint II może pochwalić się dziesiątki tysięcy graczy dziennie
  • Gra Enigmo zarobiła już 1,5 miliona dolarów (i to po odjęciu Applowch 30%!) i miała 880 tysięcy pobrań od stycznia do lipca; dla porównania - Nanosaur 2 - 133 tysiące pobrań, 77 tysięcy dolarów
  • nadal problemem dla twórców jest ustalenie ceny gry, nie do końca jeszcze wiadomo, na co gotowy jest rynek

[via TUAW ]

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)