Garść szczegółów o Ghost Recon: Future Soldier

Garść szczegółów o Ghost Recon: Future Soldier
marcindmjqtx

02.04.2010 22:12, aktual.: 15.01.2016 15:27

Zalogowani mogą więcej

Możesz zapisać ten artykuł na później. Znajdziesz go potem na swoim koncie użytkownika

W nowym numerze OXM pojawiły się kolejne szczegóły na temat Ghost Recon: Future Soldier. Co nowego zobaczymy w grze?

Będziemy grać jedną z czterech klas, każda wyposażona w nowe bronie czy gadżety, np. komandos dostanie inteligentne rakiety, inżynier sterowane zdalnie drony, zwiadowca płaszcz z aktywnym kamuflażem, a snajper system dalekiego namierzania celu.

Poważną zmianą będzie zaopatrzenie żołnierzy we wspomagane pancerze, dzięki którym znacznie poprawi im się udźwig bez ograniczania możliwości poruszania się - nadal będą biegać czy przeskakiwać przez przysłowiowe płotki. Po raz pierwszy dostaną również zestaw technik do walki wręcz, z izraelską Krav Magą włącznie.

W trybie kooperacji zmiana może nie zasadnicza, ale z pewnością znacząca - po wciśnięciu jednego przycisku nasz bohater będzie automatycznie podążać za towarzyszami, co zdejmie z barków graczy konieczność ciągłego śledzenia sytuacji taktycznej. Ów automatyczny tryb "przyklejenia się" do czyichś pleców pozwoli korzystać z obszarowych zdolności innych postaci, na przykład ukrywającego efektu kamuflażu zwiadowcy. Oprócz kampanii przy czteroosobowej kooperacji dostaniemy znane tryby multi - będzie synchronizacja sprzętu i broni pomiędzy singlem i grą wieloosobową.

Zapowiada się fajnie, co? Nie zapomnijcie obejrzeć też zwiastuna z żywymi aktorami - warto.

[via 1up]

Tomasz Andruszkiewicz

Obraz
Źródło artykułu:Polygamia.pl
Oceń jakość naszego artykułuTwoja opinia pozwala nam tworzyć lepsze treści.
Wybrane dla Ciebie
Komentarze (0)