Garść szczegółów o Ghost Recon: Future Soldier
W nowym numerze OXM pojawiły się kolejne szczegóły na temat Ghost Recon: Future Soldier. Co nowego zobaczymy w grze?
Będziemy grać jedną z czterech klas, każda wyposażona w nowe bronie czy gadżety, np. komandos dostanie inteligentne rakiety, inżynier sterowane zdalnie drony, zwiadowca płaszcz z aktywnym kamuflażem, a snajper system dalekiego namierzania celu.
Poważną zmianą będzie zaopatrzenie żołnierzy we wspomagane pancerze, dzięki którym znacznie poprawi im się udźwig bez ograniczania możliwości poruszania się - nadal będą biegać czy przeskakiwać przez przysłowiowe płotki. Po raz pierwszy dostaną również zestaw technik do walki wręcz, z izraelską Krav Magą włącznie.
W trybie kooperacji zmiana może nie zasadnicza, ale z pewnością znacząca - po wciśnięciu jednego przycisku nasz bohater będzie automatycznie podążać za towarzyszami, co zdejmie z barków graczy konieczność ciągłego śledzenia sytuacji taktycznej. Ów automatyczny tryb "przyklejenia się" do czyichś pleców pozwoli korzystać z obszarowych zdolności innych postaci, na przykład ukrywającego efektu kamuflażu zwiadowcy. Oprócz kampanii przy czteroosobowej kooperacji dostaniemy znane tryby multi - będzie synchronizacja sprzętu i broni pomiędzy singlem i grą wieloosobową.
Zapowiada się fajnie, co? Nie zapomnijcie obejrzeć też zwiastuna z żywymi aktorami - warto.
[via 1up]
Tomasz Andruszkiewicz