Dopiero co dowiedzieliśmy się, że World of Warcraft: Cataclysm sprzedał się w rekordowej ilości 3,3 miliona egzemplarzy, a już Activison zarzuca nas kolejnymi statystykami potwierdzającymi sukces innej gry tego wydawcy.
Według ujawnionych danych gracze spędzili nad Black Ops ponad 600 milionów godzin, co moglibyśmy przełożyć na 68.000 lat (dla porównania przy Halo: Reach spędziliśmy "jedynie" 24.000 lat). Każdy gracz spędzał na strzeleniu średnio 87 minut dziennie. Jeśli zebralibyśmy wszystkich grających w jednym stanie, to uzyskalibyśmy trzecią największą pod względem ludności prowincję w USA.
Activision odwołał się także do innych ikon popkultury. Liczba wszystkich grających w Black Ops przewyższa każdodniową oglądalność popularnych talk-show Jay'a Leno, Davida Lettermana, Jimmy'ego Fallona, Jimmy'ego Kimmela, Conana O'Briena i Craiga Fergusona razem wziętych.
[via Gamer Investments]
Daniel Kłosiński